Είδη τεχνολογίας και ηλεκτρικές συσκευές βρίσκονται για μια ακόμη χρονιά ψηλά στις λίστες των καταναλωτών με τις αγορές της Black Friday (29/11) και της Cyber Monday (2/12).
Καθώς ο χρόνος μετρά αντίστροφα, οι μεγάλες αλυσίδες τεχνολογίας, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών πρωτοστατούν στις προωθητικές δράσεις προσφέροντας στους καταναλωτές μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Οι διαφημιστικές καμπάνιες έχουν ήδη ξεκινήσει, με στόχο την ενημέρωση των πελατών μέσω newsletter για τις δελεαστικές προσφορές. Οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου διεκδικούν μεγαλύτερα μερίδια από την αγορά.
Σημαντική είναι η επίδραση της κυβερνητικής δράσης «Αλλάζω Συσκευή», καθώς η αγορά των ειδών τεχνολογίας κινείται αρνητικά. Σύμφωνα με αναλυτές της NielsenIQ, η πτώση αυτή οφείλεται στον αντίκτυπο που έχει η αγορά των μεγάλων λευκών συσκευών και του κλιματισμού.
Στον τομέα της τηλεπικοινωνίας, οι πωλήσεις παρουσιάζουν θετική ανάπτυξη, ενώ οι μικρές οικιακές συσκευές σημειώνουν αύξηση πωλήσεων.
Όπως κάθε χρόνο, η Black Friday αναμένεται να έχει τη μεγαλύτερη συμμετοχή στον τζίρο των Tech&Durables. Η εβδομάδα αυτή είναι υπερδιπλάσια σε πωλήσεις σε σχέση με μια μέση εβδομάδα, δείχνοντας τη σημαντικότητα της προωθητικής ενέργειας.
Σημαντική θέση στις προωθητικές ενέργειες του Black Friday έχουν τα premium προϊόντα, με τις εκπτωτικές ενέργειες να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στην τσέπη του καταναλωτή. Οι αγορές κινητών τηλεφώνων, τηλεοράσεων και laptop αναμένονται να είναι κυρίαρχες.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών καλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν τις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις, επισημαίνοντας ότι οι μεγάλες προσφορές είναι αποτέλεσμα σκληρής προετοιμασίας και μεγάλης προσπάθειας.
Επίσης, οι καταναλωτές καλούνται να είναι προσεκτικοί και να έχουν κάνει την αναγκαία έρευνα αγοράς για να αποφύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις, καθώς οι παραπλανητικές διαφημίσεις είναι συχνές την περίοδο αυτή.