Το «πράσινο φως» στην εξαγορά του δικτύου της MediaMarkt στην ελληνική αγορά από τον Όμιλο Olympia, συμφερόντων Π. Γερμανού, άναψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Μετά την υπ΄αριθμό 695/2019 εγκριτική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία ομόφωνα ενέκρινε τους όρους της συμφωνίας μεταξύ Public και MediaMarkt, η αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλάζει σελίδα. Η συμφωνία δημιουργεί τον μεγαλύτερο omnichannel retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών και φέρνει ριζικές αλλαγές και νέες ισορροπίες στον κλάδο.
Σύμφωνα με πηγές του ομίλου Olympia ενδεικτικό του μεγέθους, αλλά και του ειδικού βάρους της νέας εταιρείας είναι η πρόβλεψη πως ο τζίρος για το 2019 φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, το νέο εγχείρημα ξεκινά με μια «προίκα» 67 φυσικών και 4 ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο (www.public.gr, www.public-cyprus.co.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) στα ράφια των οποίων οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν περισσότερους από 1.500.000 κωδικούς προϊόντων.
Στη νέα εταιρεία συμπεριλαμβάνονται το Public Marketplace, το πρώτο ελληνικό marketplace, που έκανε την είσοδό του στην ελληνική αγορά το Μάιο του 2018 με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή και να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αποκτήσουν το δικό τους shop in shop στο public.gr αλλά και το Public Business που λάνσαρε το Public πριν 2 χρόνια, μία ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει τις ανάγκες των όλων των επιχειρήσεων μικρών και μεγάλων.
Σημειώνεται ότι από τα φυσικά και τα Online καταστήματα της νέας εταιρείας περνούν συνολικά περισσότεροι από 100 εκατ. άνθρωποι σε ετήσια βάση. Η νέα εταιρεία θα ξεπερνά τους 2.300 εργαζόμενους.
Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.
Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες.