Ρεπορτάζ politic: Black Friday 2021 – Πολύς ο κόσμος, λίγες οι αγορές

«Χλιαρή» η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού – Οι περισσότερες αγορές έγιναν σε καταστήματα με ηλεκτρονικά είδη.

Παρά τις μεγάλες ουρές έξω από καταστήματα της Θεσσαλονίκης την περασμένη «μαύρη» Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, οι αγορές δεν ήταν ανάλογες, αναφέρει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης στην politic.gr.

Ρεπορτάζ: Κωνσταντίνα Πλοιαρίδη

Παρόλο που παρατηρήθηκε αυξημένη κινητικότητα σε μαγαζιά και πολυκαταστήματα της πόλης, με τον κόσμο να σχηματίζει ουρές, ιδιαίτερα έξω από καταστήματα ηλεκτρονικών συσκευών και από πολυεθνικές με είδη ρουχισμού για να επωφεληθεί από τις χαμηλές τιμές που υπόσχεται το Black Friday, δεν σημαίνει ότι έγιναν και οι ανάλογες αγορές. Όπως τόνισε ο κ. Φιλιππίδης, «Το ζητούμενο είναι να κυκλοφορούν και οι σακούλες μαζί με τον κόσμο».

Ωστόσο, η χλιαρή ανταπόκριση των καταναλωτών δεν είναι κάτι που αιφνιδίασε τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης. Όπως δήλωσε ο Πρόεδρός του, «κατά τη δική μου άποψη, ο θεσμός του Black Friday φθίνει όλο και περισσότερο. Οι καταναλωτές, εκτός των άλλων προβλημάτων, άρχισαν να μην πιστεύουν στον θεσμό λόγω των μικρών εκπτώσεων που γίνονται», ενώ πρόσθεσε πως «εκπτώσεις του 10% και 20% είναι προσφορές, όχι Black Friday».

«Οι πολυεθνικές “πήραν στον λαιμό τους” τα μικρότερα μαγαζιά»

Όπως εξήγησε ο κ. Φιλιππίδης, «το καταναλωτικό κοινό δεν ανταποκρίθηκε τόσο γιατί την μεγάλη εικόνα για τις εκπτώσεις, την δίνουν οι πολυεθνικές. Δεν είχαν μεγάλες εκπτώσεις, ο κόσμος απογοητεύθηκε και έτσι “πήραν στον λαιμό τους’’ τα μικρότερα καταστήματα που είχαν ουσιαστικές προσφορές».

Σημείωσε δε, πως οι περισσότερες αγορές έγιναν σε καταστήματα με ηλεκτρονικά είδη, όπου πάλι μεν, ο κόσμος δεν έβρισκε τις εκπτώσεις που προσδοκούσε, και πως ο βροχερός καιρός λειτούργησε αποτρεπτικά. «Το Σάββατο ήταν καλυτέρα από την Παρασκευή σε σχέση με το τι περιμέναμε», είπε ο κ. Φιλιππίδης.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Ο Θερμαϊκός «ξέβρασε» σκουπίδια στην παραλιακή (pics & vid)