Στα «ραντάρ» της ΑΑΔΕ γάμοι και lifestyle

Οι κινήσεις αυτές δείχνουν ότι ο ελεγκτικός μηχανισμός παρακολουθεί το διαδίκτυο ενδελεχώς.

Το δίκτυο των «νέων ελεγκτών» που διαθέτει η ΑΑΔΕ ανέρχεται σε εκατοντάδες χιλιάδες και έχει απλωθεί διαδικτυακά σε όλη την επικράτεια. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και οι νέες τεχνολογίες διευκολύνουν το έργο του ελεγκτικού μηχανισμού, ο οποίος πλέον έχει όλα τα εργαλεία για να την περιορίσει.

propoli

Σε σημερινές του δηλώσεις στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής,αποκάλυψε πως στο μικροσκόπιο της υπηρεσίας έχει μπει η δραστηριότητα των influencer στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα ανέφερε πως για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει μια συγκεκριμένη ομάδα ατόμων που «μελετάει» τις δημοσιέυσεις των διασήμων και τυχόν συνεργασίες που έχουν «κλείσει».

Στο κυνήγι και της lifestyle φοροδιαφυγής

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά  «Παρακολουθούμε τις δημοσιεύσεις στα social media και βγαίνουν ενδιαφέροντα στοιχεία. Ειδικά όπου υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στην εικόνα πολυτέλειας στα κοινωνικά δίκτυα και στην φορολογική εικόνα που μπορεί να περιλαμβάνει μειωμένα εισοδήματα ή ζημιές.

Κοιτάμε και επιχειρήσεις και πρόσωπα, ειδικά influencer, επισήμανε λέγοντας ότι «έχουμε αρχίσει να καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί η αγορά. Οι γάμοι και γενικά οι δεξιώσεις είναι μια πηγή φορολογικών προβλημάτων που ενδιαφέρει την υπηρεσία».

«Έχουμε φτιάξει αίθουσα επιχειρήσεων που θα συντονίζει τέτοιες επιχειρήσεις και έχουμε στόχο να φτιάξουμε ένα “στρατηγείο ειδικών δυνάμεων” με φορολογικές και τελωνειακές αρχές που θα εργάζονται μαζί πάνω σε αυτές τις υποθέσεις».

Δείτε επίσης: Φλώρινα: Εξιχνίαση υπόθεσης εξαγωγής κλεμμένων οχημάτων στην Αλβανία

Loading