Η Tupperware σταματά τη διανομή προϊόντων στην Ελλάδα, με παραγγελίες μέχρι 8 Ιανουαρίου 2025. Εννέα μήνες μετά την αναστολή λειτουργίας του εργοστασίου Tupperware στη Θήβα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει και τη διανομή των γνωστών ταπερακίων στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η Tupperware Ελλάδος θα δέχεται παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου 2025, στο πλαίσιο ευρύτερων αποφάσεων που ελήφθησαν από τη μητρική εταιρεία για όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Η Tupperware Greece παρουσίασε τζίρο 18,44 εκατ. ευρώ το 2023, από 38,85 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ οι ζημιές ανήλθαν σε 25 χιλ. ευρώ. Παρά τις ανησυχίες, η ανακοίνωση αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επαναφοράς της γνωστής μάρκας στην ελληνική αγορά. Όμως, οι προκλήσεις για τον μητρικό όμιλο είναι μεγάλες, καθώς από το τέλος Νοεμβρίου 2024 η Tupperware Brands Corporation πέρασε στην ιδιοκτησία της Party Products LLC, μιας εταιρείας που δημιουργήθηκε από μια ομάδα δανειστών.
Η Party Products LLC απέκτησε συγκεκριμένα περιουσιακά στοιχεία της Tupperware, συμπεριλαμβανομένων των παγκόσμιων δικαιωμάτων για την επωνυμία και τη σχετική πνευματική ιδιοκτησία. Οι νέοι ιδιοκτήτες σκοπεύουν να εστιάσουν στην προσφορά προϊόντων Tupperware σε βασικές παγκόσμιες αγορές, συνεχίζοντας τις λειτουργίες τους μέσω ανεξάρτητων πωλητών και ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της GlobalData, Neil Saunders, υπογράμμισε ότι η Tupperware θα χρειαστεί να επανεξετάσει τη στρατηγική πωλήσεών της προκειμένου να διασφαλίσει τη μακροχρόνια επιβίωσή της. Η εταιρεία θα πρέπει να διαφοροποιήσει τη διανομή και να ενισχύσει την καινοτομία για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα στην αγορά.
Η Tupperware εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1966 και από το 1967 διατηρούσε βιομηχανική μονάδα στη Θήβα, που παρήγαγε και διακινούσε προϊόντα για την εταιρεία. Αν και σήμερα οι επιδείξεις των προϊόντων συνεχίζονται, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Tupperware είναι μεγάλες και απαιτούν στρατηγικές προσαρμογές.
Πηγή περιεχομένου: in.gr