Πάνω από 24.100 επισκέπτες υποδέχτηκαν σε λίγες ημέρες -από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου- οι διεθνείς εκθέσεις «Philoxenia» και «Hotelia» και η νεοαφιχθείσα «Real Estate Expo North», κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάστηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον τουρισμό, τον ξενοδοχειακό εξοπλισμό, την εστίαση και καφεστίαση, αλλά και τη διαχείριση ακινήτων.
Το τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» της Θεσσαλονίκης -Philoxenia και Hotelia- έστειλε, σύμφωνα με τη διοργανώτρια εταιρεία ΔΕΘ-Helexpo AE, μηνύματα αισιοδοξίας για τον ελληνικό τουρισμό με πλήθος θεσμικών φορέων, τουριστικών επιχειρήσεων, μαγευτικών προορισμών και εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης να δίνουν το «παρών».
Στις δύο εκθέσεις συμμετείχαν 350 εκθέτες από 18 χώρες και φιλοξενήθηκαν 115 hosted buyers από 35 χώρες και μια επιχειρηματική αποστολή 158 ατόμων από το Ιρακινό Κουρδιστάν, συντονισμένη από το Εμπορικό Επιμελητήριο του Ερμπίλ. Κατά τη διάρκεια των εκθέσεων πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 3.500 ραντεβού μεταξύ εκθετών και των προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) από 32 χώρες.
«Στη Philoxenia η ανταπόκριση των εκθετών ήταν πολύ θετική και η ικανοποίησή τους από τις επαφές με τους hosted buyers και τους υπόλοιπους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης μεγάλη. Επίσης, διαπιστώθηκε εμφανής αύξηση της επισκεψιμότητας σε όλες τις κατηγορίες των επισκεπτών -Ελλήνων και ξένων- ενώ η φετινή Philoxenia ανταποκρίθηκε στον τίτλο της ως διεθνής, καθώς είχε άμεσους εκθέτες από 17 χώρες και αρκετές ξένες κρατικές συμμετοχές» υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo AE.
Τιμώμενη Χώρα στη Philoxenia ήταν η Αρμενία και Τιμώμενη Περιοχή ο δήμος Ηρακλείου Κρήτης, ενώ συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, το υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου, η Τουριστική Επιτροπή του υπουργείου Τουρισμού της Αρμενίας, το υπουργείο Τουρισμού της Βουλγαρίας και ο Τουριστικός Οργανισμός της Σερβίας.
Σημαντική ήταν η επισκεψιμότητα και μεγάλο το ενδιαφέρον και για την έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού «Hotelia». Μάλιστα, οι θεματικές της ενότητες All About Gastronomy και All About Café ήταν sold out. Ειδικότερα, οι εκδηλώσεις γαστρονομίας All About Gastronomy, με την οργανωτική ευθύνη της Chef Stories, ήταν αφιερωμένες στη δυναμική των ελληνικών προϊόντων, που ενσωματώνουν τις αξίες της παράδοσης, της αυθεντικότητας, της ποιότητας, της γεύσης και αποτελούν υπεραξία για την ελληνική φιλοξενία. Το φετινό θέμα «My Local Greek Choice» παρουσιάστηκε σε οκτώ εκδηλώσεις και 400 επισκέπτες μέσα από 16 εδέσματα από τον Chef Γιώργο Ψύλλο και την ομάδα του, με εξαιρετικά προϊόντα 11 βραβευμένων παραγωγών σε μια μοναδική dining area.
«Στη Real Estate Expo North, η οποία διοργανώθηκε από την RM International σε συνεργασία με τη ΔΕΘ-Helexpo και προσέλκυσε επιχειρήσεις από τον κλάδο των μεσιτών και των κατασκευών, ο πήχης της επισκεψιμότητας μπήκε ψηλά από την πρώτη κιόλας διοργάνωση στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, την επισκέφθηκαν 30 ξένοι επενδυτές από το Ντουμπάι, το Χονγκ Κονγκ, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Ιράκ, τον Λίβανο και το Ισραήλ μέσω επιχειρηματικής αποστολής που πραγματοποίησε η διοργανώτρια εταιρεία» καταλήγει η ανακοίνωση.
Δείτε επίσης: Σταϊκούρας: Η χώρα αναπτύσσεται ισχυρά το 2022, με υψηλότερες αντοχές από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο