Τι αλλάζει στις προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ – η εξαφάνιση των αυτοκόλλητων εκπτώσεων

Τι αλλάζει στις προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ – η εξαφάνιση των αυτοκόλλητων εκπτώσεων

Αλλαγές στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ επηρεάζουν τις στρατηγικές των καταναλωτών και τις πρακτικές των προμηθευτών. Καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να παρατηρούν πιο καθαρά ράφια και ψυγεία στα σούπερ μάρκετ, οι προμηθευτές και οι αλυσίδες προχωρούν σε σημαντικές αλλαγές στον τομέα των προσφορών. Νέα ταμπελάκια έχουν ήδη τοποθετηθεί στα προϊόντα που πωλούνται σε προσφορά, αναγράφοντας την προηγούμενη και την τρέχουσα τιμή. Αντίθετα, τα αυτοκόλλητα εκπτώσεων, όπως -2€ ή -10%, που παραδοσιακά χρησιμοποιούνταν, εξαφανίζονται από τις συσκευασίες.

Εκπρόσωποι των αλυσίδων δηλώνουν ότι πλέον δεν δέχονται προϊόντα με αυτοκόλλητα εκπτώσεων, καθώς αυτές οι εκπτώσεις πρέπει να εξαντλούνται εντός 30 ημερών. Οι λιανοπωλητές αναλαμβάνουν πλέον τις προωθητικές ενέργειες σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, ανακοινώνοντας ειδικές εκπτώσεις για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. Πρόκειται για μια στρατηγική που χαρακτηρίζεται ως tailor-made και ήταν πάντα παρούσα, αλλά τώρα αποκτά κυρίαρχο ρόλο.

Ταυτόχρονα, οι αλυσίδες επιστρέφουν προϊόντα στους προμηθευτές για να αποφύγουν την παραμονή τους στα ράφια, ενώ υπάρχει προθεσμία έως τις 31 Μαΐου για την εξάντληση των αποθεμάτων των προϊόντων που υπόκεινται σε προώθηση. Το υπουργείο Ανάπτυξης έχει προγραμματίσει ελέγχους στις αλυσίδες σε εθνικό επίπεδο, με επιβολή βαριών προστίμων σε περιπτώσεις παραβάσεων της νομοθεσίας περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play