Tι είπε ο Μασκ στους εργαζομένους του για τον τρόπο εργασίας στην Tesla – Τι τους ζήτησε στο email του

Ο επικεφαλής της Tesla έδωσε οδηγίες στους υπαλλήλους του πώς να εργαστούν τις επόμενες ημέρες

Αντιμέτωπος με τους συνεχιζόμενους περιορισμούς στα λιμάνια και το αυξανόμενο κόστους στις μεταφορές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, ενθάρρυνε τους υπαλλήλους της εταιρείας να αναζητήσουν τρόπους για να μειώσουν το κόστος παράδοσης οχημάτων στους πελάτες, αντί να βιάζουν τις παραγγελίες την τελευταία στιγμή, για να πετύχουν τους στόχους πωλήσεων στο τέλος του τριμήνου.

propoli

Και όλα αυτά μέσω της πάγιας πρακτικής του, δηλαδή μέσω email που απέστειλε, και που δημοσιεύει το CNBC.

Το επίμαχο e-mail του Ίλον Μασκ σε όλους τους υπαλλήλους της Tesla

Από: Ίλον Μασκ
Προς : Σε όλους
Θέμα: Παραδόσεις τέταρτο τρίμηνο έναντι αποδοτικότητας κόστους
Ημερομηνία: 26 Νοεμβρίου 2021

Σύμφωνα με το email μου πριν από αρκετές εβδομάδες, η εστίασή μας αυτό το τρίμηνο θα πρέπει να είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους των παραδόσεων αντί να δαπανώνται πολλά για υπερωρίες και προσωρινούς εργολάβους μόνο και μόνο για να φτάσουν τα αυτοκίνητα στο 4ο τρίμηνο.
Αυτό που συνέβη ιστορικά είναι ότι σπριντάρουμε σαν τρελοί στο τέλος του τριμήνου για να μεγιστοποιήσουμε τις παραδόσεις, αλλά στη συνέχεια οι παραδόσεις μειώνονται μαζικά τις πρώτες εβδομάδες του επόμενου τριμήνου. Στην πραγματικότητα, σε μια περίοδο έξι μηνών, δεν θα έχουμε παραδώσει επιπλέον αυτοκίνητα, αλλά θα έχουμε ξοδέψει πολλά χρήματα και θα έχουμε καεί για να επιταχύνουμε τις παραδόσεις τις τελευταίες δύο εβδομάδες κάθε τριμήνου.
Θα έχουμε ακόμα ένα αρκετά μεγάλο κύμα παραδόσεων τις τελευταίες εβδομάδες του Δεκεμβρίου, καθώς δεν έχουμε ακόμη υψηλό όγκο παραγωγής ούτε στην Ευρώπη ούτε στο Τέξας, πράγμα που σημαίνει πολλά αυτοκίνητα σε πλοία από την Κίνα στην Ευρώπη και σε φορτηγά [ και/ή] σιδηροδρομικές γραμμές από την Καλιφόρνια στην Ανατολική Ακτή που φτάνουν αργά το τρίμηνο. Αλλά παρόλα αυτά είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσουμε να μειώνουμε το μέγεθος του κύματος προς όφελος ενός πιο σταθερού και αποτελεσματικότερου ρυθμού παραδόσεων.
Η σωστή αρχή είναι η λήψη της πιο αποτελεσματικής δράσης, σαν να μην διαπραγματευόμαστε δημόσια και να μην υπάρχει η έννοια του «τέλους τριμήνου».

Ευχαριστώ,
Ίλον

Φέτος, η Tesla δυσκολεύτηκε να παραδώσει νέα αυτοκίνητα σε πελάτες στις ΗΠΑ σύμφωνα με τα υποσχεθέντα χρονοδιαγράμματα. Μάλιστα ορισμένοι πελάτες αντιμετώπισαν καθυστερήσεις παράδοσης μηνών , με αποτέλεσμα να πληρώνουν από την τσέπη τους για ενοικιάσεις, ενώ χρειάστηκε σε κάποιες περιπτώσεις να υποβάλουν εκ νέου αίτηση για δάνειο λόγω παρωχημένων προθεσμιών.

Η Tesla δεν είναι η μόνη που αφήνει τους πελάτες να περιμένουν περισσότερο από όσο ήλπιζαν για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους. Την περασμένη εβδομάδα,ο νέος ανταγωνιστής Rivian Automotive ειδοποίησε άτομα που είχαν κάνει κράτηση για το R1S, για καθυστερήσεις παράδοσης.

Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί φέτος για την Tesla.

Οι παραδόσεις οχημάτων, που είναι η πλησιέστερη προσέγγιση στις πωλήσεις που αναφέρθηκαν από την επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας του Έλον Μασκ , ανήλθαν σε περίπου 500.000 συνολικά το 2020. Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2021, η Tesla είχε ήδη αναφέρει παραδόσεις 627.350 οχημάτων

Δείτε επίσης: Διάκριση για την προώθηση της πράσινης ενέργειας με τα προϊόντα και τις δράσεις της

Loading