Zara εισέρχεται στον κόσμο του καφέ με νέα καταστήματα, επενδύοντας στην εμπειρία αγορών στην Ευρώπη. Η ισπανική αλυσίδα μόδας Zara ανακοίνωσε την πρόθεσή της να επενδύσει στον τομέα του καφέ, καταθέτοντας αίτηση κατοχύρωσης του εμπορικού σήματος Zacaffe για νέα καταστήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIOP). Η Inditex σχεδιάζει να αναπτύξει ένα επίσημο δίκτυο coffee shops, με σκοπό να εμπλουτίσει την εμπειρία των πελατών στα καταστήματα της.
Όπως αναφέρει το Reuters, η δημιουργία των Zacaffe, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας, η οποία έχει ήδη δοκιμάσει διάφορα μοντέλα καφέ σε πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο και τη Λισαβόνα. Η Inditex ανοίγει την πρώτη καφετέρια Zacaffe σε ένα νέο κατάστημα Zara Man στη Μαδρίτη, ενισχύοντας τη σύνδεση των αγορών με τον καφέ.
Η πρόσφατη πρωτοβουλία συνάδει με την επιθυμία της εταιρείας να προσφέρει καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες της και να διαφοροποιήσει την προσφορά της στην αγορά. Παράλληλα, προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 1,8 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη των logistics της, επιδιώκοντας την ενίσχυση της υποδομής της.
Η προσπάθεια αυτή δεν είναι χωρίς προκλήσεις, καθώς η οικογενειακή επιχείρηση Zicaffe έχει ήδη καταθέσει ένσταση για την κατοχύρωση του ονόματος Zacaffe, υποστηρίζοντας ότι υπάρχει πιθανότητα σύγχυσης με το δικό της εμπορικό σήμα. Η διαδικασία καταχώρισης μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες, κατά την οποία οι ενδιαφερόμενοι έχουν το περιθώριο να εκφράσουν τις αντιρρήσεις τους.
Μετά την πρόσφατη πρεμιέρα του καταστήματος Zara στον Πύργο του Πειραιά, το ελληνικό κοινό έχει ήδη αρχίσει να γνωρίζει το νέο αυτό concept καφέ, αναμένοντας τις εξελίξεις στην επέκταση της Zara στην ελληνική αγορά.
Πηγή περιεχομένου: in.gr