Όχι, δεν είναι έκπληξη που όλα τα κυβερνητικά στελέχη έσπευσαν να υπερασπιστούν την Ομάδα Αλήθειας.
Όταν ο προπαγανδιστικός σου μηχανισμός πληρώνεται από “φιλική” εταιρεία επικοινωνίας, δεν τον καίς. Τον προστατεύεις – ή φοβάσαι μη σε κάψει εκείνος πρώτος, με ένα μονταρισμένο βιντεάκι.
Και όσο κάποιοι “εργάζονταν” για το κόμμα, σάρωνε παράλληλα και η άλλη τους εταιρεία, με δημόσιες συμβάσεις-φιλέτα. Δήμοι, φορείς, κρατικά κονδύλια – επικοινωνία made in Blue Skies.
Όλα ξετυλίχθηκαν όταν μια γνωστή «στρατιώτης του Twitter» έχασε τη μάχη στο δικαστήριο και πήρε μαζί της τα υπόλοιπα κομμάτια του μηχανισμού.
Η προπαγάνδα δεν είναι δωρεάν. Έχει τιμή – και παραλήπτες.
