INTIME

Αυγενάκης: «Με αριστερά ευχολόγια δε λύνονται τα θέματα στην Παιδεία»

Ενημέρωση για τα κενά και τις καθυστερήσεις στην παράλληλη στήριξη των δικαιούχων μαθητών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ζητά ο Λευτέρης Αυγενάκης, με κοινοβουλευτική παρέμβαση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνο Γαβρόγλου.

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα

«Η παράλληλη στήριξη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί ένα πρόγραμμα για παιδιά με ειδικές ανάγκες, οι οποίες απαιτούν ειδική αντιμετώπιση. Μέσω αυτής εξασφαλίζεται το δικαίωμα στη μάθηση αλλά και η ισότιμη μεταχείριση, με απώτερο σκοπό την ένταξη στο κοινωνικό σύνολο. Η δράση αυτή εντάσσεται στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής και του κράτους πρόνοιας γενικότερα», αναφέρει αρχικά ο κ. Αυγενάκης.

«Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενέκρινε την στήριξη αυτή, για το διδακτικό έτος που διανύουμε, σύμφωνα με την με  Αριθμό πρωτοκόλλου 87755 /Δ3/25-05-2017 Υ.Α. (ΑΔΑ:Ω1ΘΜ4653ΠΣ-ΗΧ1) με θέμα: ‘Έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης μαθητών και στήριξης μαθητών από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό για το διδακτικό έτος 2017-2018’, συνεχίζει ο γραμματέας της ΝΔ.

«Γιατί δεν έχουν γίνει ακόμη προσλήψεις;»

«Παρόλο που έχουμε ήδη διανύσει το μέσον και παραπάνω της σχολικής χρονιάς, δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία πρόσληψη. Δυστυχώς, τα μέχρι σήμερα πεπραγμένα της Κυβέρνησης στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας δείχνουν υποβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης, όμως, δεν λύνονται με θεωρίες και “αριστερά ευχολόγια”, αλλά με έργα, σκληρή δουλειά και στοχευμένες δράσεις», συμπληρώνει ο κ. Αυγενάκης και καταλήγει:

«Με την κοινοβουλευτική παρέμβαση, τίθενται τα ακόλουθα ερωτήματα:

«1. Για ποιο λόγο το Υπουργείο δεν έχει προβεί ακόμη, μεσούσης της σχολικής χρονιάς, στις ανάλογες προσλήψεις για να καλυφθούν τα κενά, ως όφειλε να κάνει;

  1. Σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προβεί το Υπουργείο, για την αντιμετώπιση του ανακύπτοντος ζητήματος;».

YouTube
YouTube