Επικοινωνιακός πόλεμος σε δύο επίπεδα

Επικοινωνιακός πόλεμος σε δύο επίπεδα

Του Γιάννη Συμεωνίδη
Στο Μαξίμου προετοιμάζουν έναν επικοινωνιακό πόλεμο σε βάρος της ΝΔ σε δύο επίπεδα, στο ιδεολογικό αλλά και στηριζόμενοι στο ηθικό πλεονέκτημα το οποίο θεωρούν πως διαθέτουν ακόμα.

Το πρώτο αποτυπώνεται στις εξαγγελίες του Αλέξη Τσίπρα στη ΔΕΘ, στις εξειδικεύσεις τους που έχουν ήδη ξεκινήσει να γίνονται- όπως από την Έφη Αχτσιόγλου για τις ασφαλιστικές ελαφρύνσεις για χιλιάδες ελεύθερους επαγγελματίες-, καθώς και στην αντιπαραβολή τους με ακραίες προτάσεις που ακούγονται από την πλευρά της ΝΔ, όπως για τον ασφαλιστικό Πινοσέτ και την απόλυση όλων των συμβασιούχων του Δημοσίου, και οι οποίες διευκολύνουν την κυβέρνηση να παίξει το αριστερό χαρτί έναντι του νεοφιλελευθερισμού με δόσεις ακροδεξιάς του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Άδωνι Γεωργιάδη.

Σε σχέση με τη σκανδαλολογία, «ξαφνικά» ανασύρθηκε από το αρχείο η δικογραφία για τα τραπεζικά δάνεια της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, τα οποία μαζί με το ΚΕΕΛΠΝΟ, τη Novartis κι ό,τι άλλο ηθικώς επιλήψιμο προκύψει στην πορεία θα συνδράμουν στη δημιουργία ενός κλίματος που η χώρα είχε να δει από την εποχή του Βατοπεδίου.

«Ο Γιούνκερ πήρε πίσω τη διαρροή»

Την ίδια ώρα, κυβερνητικές πηγές ισχυρίζονται στο Politik πως δεν πρόκειται να σχολιάσουν διαρροές υποτιθέμενων δηλώσεων του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ που ζητούν από την Αθήνα να εφαρμόσει τα συμφωνηθέντα και θεωρούνται κι από μερίδα του Τύπου ως προειδοποίηση για να μην αρθεί η μείωση των συντάξεων.

Σημειώνουν, μάλιστα, πως ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έσπευσε να ανακαλέσει τη διαρροή οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος το Μαξίμου να εκδώσει απαντητικό δελτίο Τύπου.

Σε αυτό το πλαίσιο εμμένουν σε όσα έχει δηλώσει ο πρωθυπουργός περί μη αναγκαιότητας εφαρμογής του μέτρου, ενώ η τελική απόφαση αναμένεται στο Eurogroup του Νοεμβρίου.

Στο μεταξύ, στην κυβέρνηση αισθάνονται μεγάλη ικανοποίηση για την ομιλία του Ζόραν Ζάεφ στο Ευρωκοινοβούλιο, η οποία κινήθηκε μακριά από φραστικές ακρότητες που θεωρούνται κατανοητές κατά τη διάρκεια μια προεκλογικής καμπάνιας όπως αυτή που διεξάγεται αυτήν τη στιγμή στην ΠΓΔΜ ενόψει του δημοψηφίσματος της 30ής Σεπτεμβρίου.

 

 

Loading

Play