Ο Γ. Σηφάκης διέσχισε συμβολικά το δρόμο Πούλιεβο – Καβάνταρτσι

Ο Γ. Σηφάκης διέσχισε συμβολικά το δρόμο Πούλιεβο – Καβάνταρτσι

Σε μια συμβολική κίνηση ο βουλευτής Πέλλας με το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Σηφάκης, διέσχισε τον δρόμο Πούλιεβο – Καβάνταρτσι (εγκριθείσα συνοριακή πύλη) – Πρόμαχοι – Αριδαία έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Καβάνταρτσι με τον δήμαρχο της πόλης.

Να σημειωθεί ότι η εγκριθείσα συνοριακή σύνδεση αποτελεί έργο της Πέλλας που θα συνδέει την Εγνατία Οδό με τον άξονα 10 προς την Ευρώπη (Θεσσαλονίκη – Σκόπια – Βελιγράδι).

Κατά την επίσκεψή του στο Καβάρντατσι, ο Γ. Σηφάκης σημείωσε ότι «η συνοριακή πύλη Πούλιεβο (Πρόμαχοι – Πούλιεβο – Καβάρντατσι) που υπογράφηκε παρουσία των δύο πρωθυπουργών Αλέξη Τσίπρα και Ζόραν Ζάεφ, φέρνει υποχρεωτικά και σύνδεση της Αλμωπίας και της Πέλλας με την Εγνατία Οδό και αποτελεί το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Πέλλας, γιατί θα συνδέει στρατηγικά την Εγνατία Οδό, διαγώνια με τον άξονα 10 προς την Ευρώπη με προφανέστατα ουσιαστικά οφέλη για την τοπική οικονομία της Πέλας και της περιοχής του Καβάρντατσι, αλλά και συνολικά της οικονομίας των δύο χωρών».

Επίσης πρόσθεσε πως «με το έργο αυτό, η Αλμωπία και ολόκληρη η Πέλλα θα παύσουν να είναι πια άκρο (το ίδιο και η επαρχία του Καβάρντατσι από την πίσω πλευρά των συνόρων) και γίνονται γέφυρα φιλίας, συνανάπτυξης μέσω της στρατηγικής σύνδεσης δύο κύριων αξόνων. Ο τουρισμός, η αγροτική οικονομία, πλήθος επιχειρήσεων διαφόρων κλάδων, πολιτιστικές ανταλλαγές όλοι θα ωφεληθούν από την σύνδεση με δεδομένο ότι κάποιος θα γλυτώνει 100χλμ σε σχέση με την μετάβασή του από τις υφιστάμενες συνοριακές εξόδους για να φτάσει στον κεντρικό άξονα.

Για το ελληνικό τμήμα των 27χλμ έχουμε εξασφαλίσει χρηματοδότηση (4 εκ. ευρώ) και της κατασκευής (40 εκ. ευρώ) από τα αδιάθετα της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ. Η μελέτη ξεκινά και έχει χρονοδιάγραμμα 18 μηνών, προκειμένου να ολοκληρωθεί. Αντικείμενο της σύσκεψης που διοργανώσαμε από κοινού με τον δήμαρχο του Καβάρντατσι και τους τοπικούς βουλευτές ήταν η από κοινού προσπάθεια για την ένταξη αρχικά της μελέτης και αργότερα της κατασκευής του συνόλου του έργου σε διασυνοριακά ή άλλα Ευρωπαϊκά προγράμματα με στόχο να γίνονται παράλληλα εργασίες για να το ολοκληρωθεί το έργο αυτό εντός τριετίας».

Loading