«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης/ΒΟΑΚ αποτελεί όραμα δεκαετιών» ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά τα εγκαίνια του οδικού τμήματος Χερσόνησος-Γούβες, τονίζοντας πως η Κρήτη έχει πληρώσει στους δρόμους μεγάλο φόρο αίματος και πως οι Κρητικοί δικαιούνται ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο.
Σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, «ο ΒΟΑΚ αποτελεί όραμα δεκαετιών. Μιλάμε για δύο κομμάτια που έχουν δημοπρατηθεί και τα έργα είναι σε εξέλιξη, όσον αφορά το Καστέλι Κισσάμου-Χερσόνησος και το Χερσόνησος-Νεάπολη (το ένα με σύμβαση παραχώρησης και το άλλο με ΣΔΙΤ). Στον δρόμο αυτόν είναι σημαντικό ότι δεν θα υπάρχουν διόδια για τους κατοίκους της Κρήτης, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα από Νεάπολη έως Άγιο Νικόλαο επίσης έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Είχαμε, μάλιστα, βάλει ένα στοίχημα, ότι θα ξεκινήσει πριν το Μάιο και ξεκίνησε» επισήμανε ο πρωθυπουργός, που συνέδεσε την αναγκαιότητα του έργου με τη δημιουργία και του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου, στο Καστέλι.
Στα εγκαίνια του νέου οδικού τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης, Γούβες – Χερσόνησος. Ο ΒΟΑΚ θα είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος και θα συμβάλει καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού και της Κρήτης. pic.twitter.com/yX9AoPClUL
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) May 2, 2019
«Το μεγάλο όραμα είναι να προχωρήσει ο ΒΟΑΚ»
«Το μεγάλο όραμα είναι να προχωρήσει ο ΒΟΑΚ και να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο κι ασφαλές οδικό δίκτυο, διότι μετά και από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι η Κρήτη αναβαθμίζεται. Ήδη στο υπάρχον αεροδρόμιο κάθε χρόνο έχουμε πάνω από 8 εκατ. επιβάτες. Με το νέο αεροδρόμιο, που θα είναι πιο σύγχρονο και θα προσγειώνονται μεγαλύτερα αεροσκάφη, οι αφίξεις θα πολλαπλασιαστούν. Άρα, η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ σε ένα σύγχρονο κι ασφαλές οδικό δίκτυο δρομολογείται σιγά σιγά και πιστεύουμε ότι στην επόμενη πενταετία θα μπορούμε να μιλάμε για ένα έργο πνοής για την Κρήτη, τους Κρητικούς, αλλά και τους επισκέπτες, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Κρήτη είναι ατμομηχανή της τουριστικής μας ανάπτυξης» είπε ο κ. Τσίπρας.
Κατά την ενημέρωσή του για το έργο, από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, Φώτη Καζάση, ο πρωθυπουργός έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα περίπου εννέα χιλιόμετρα που υπολείπονταν.
Ο επιβλέπων Γιώργος Αγαπάκης εξήγησε ότι ένα από τα προβλήματα που προέκυψαν και καθυστέρησαν τις εργασίες σχετίζονταν με την Αρχαιολογία και τα ευρήματα, που απαιτούσαν επιπλέον διαδικασίες, προκειμένου το έργο να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί.