“Διχαστικός ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, ενωτικός ο πρόεδρος της ΝΔ”
INTIME

“Διχαστικός ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, ενωτικός ο πρόεδρος της ΝΔ”

«Ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε διχαστικός με μία παροχολογία, η οποία είναι ακοστολόγητη και αποσπασματική χωρίς ένα συνολικό σχέδιο εξόδου της χώρας από την κρίση, ενώ από την άλλη πλευρά ο πρόεδρος της ΝΔ εμφανίστηκε ενωτικός», δήλωσε η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας Νίκη Κεραμέως στο «Πρακτορείο 104,9 FM».

«Με μέτρα για όλους τους Έλληνες μακριά από το “ή τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουνε”, το οποίο ήταν το σλόγκαν της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, ο πρόεδρος της ΝΔ εμφανίστηκε ενωτικός, ηγετικός, συγκεκριμένος, ρεαλιστής και κυρίως έδωσε ένα συνολικό σχέδιο, κοινοποίησε στους Έλληνες τις προθέσεις του για ένα συνολικό σχέδιο, όχι μόνο στα δημοσιονομικά, όχι μόνο με φοροελαφρύνσεις, αλλά ένα συνολικό σχέδιο για το πώς θα επιτύχουμε τη γενική ανάταξη της χώρας και στα θέματα της οικονομίας και σε θεσμικούς τομείς, όπως η παιδεία, η δημόσια ασφάλεια, η δικαιοσύνη, η βελτίωση των επενδύσεων», επισήμανε η κ. Κεραμέως.

Για τη χρηματοδότηση των προτεινόμενων προτάσεων στο πρόγραμμα της ΝΔ

«Ως προς τα οικονομικά παρουσίασε αλλαγές μείγματος πολιτικής που έχουν κοστολογηθεί στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ σε βάθος τετραετίας. Αυτό μεσοσταθμικά σημαίνει περίπου 1,5 δισ. ευρώ τον χρόνο […] Έχουμε ήδη παρουσιάσει συγκεκριμένες παρεμβάσεις για εξορθολογισμό κρατικών δαπανών ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ και όταν λέμε εξοθρολογισμό κρατικών δαπανών δεν εννοούμε μειώσεις μισθών και μειώσεις συντάξεων, αλλά συγκεκριμένα πράγματα, από το πώς θα μπουν οι ΔΕΚΟ εντός προϋπολογισμού, μέχρι το ότι προφανώς δεν μπορούν να ανανεωθούν όλες οι συμβάσεις, αυτές οι οποίες έγιναν κατά παράβαση του Συντάγματος από τον ΣΥΡΙΖΑ κ.ο.κ.» τόνισε η κ. Κεραμέως.

Για την εξαγγελθείσα αλλαγή στο σχολικό ωράριο

«Ο υπουργός πρώτα εξαγγέλλει και μετά μελετάει. Διότι εξήγγειλε -και μάλιστα την ημέρα του αγιασμού- ότι τα παιδιά θα μπορούν να έρχονται αργότερα στο σχολείο και είπε ότι θα συστήσει μετά μία επιτροπή, που θα μελετήσει τα τεχνικά ζητήματα. Μα είναι δυνατόν; Υπουργός, ο οποίος εξαγγέλλει και μετά μελετάει πώς θα υλοποιηθεί η εξαγγελία του; Στην ουσία περιμένω από έναν υπουργό Παιδείας την ημέρα του αγιασμού να εμπνεύσει στα παιδιά όραμα, να εμπνεύσει στα παιδιά δίψα για γνώση, δίψα για μάθηση. Ο υπουργός Παιδείας τι τους είπε; Παιδιά θα κοιμόσαστε περισσότερο. Αυτό θέλουμε για τα παιδιά μας, αυτό είναι το πρόβλημα;».

Σχετικά με τα πρακτικά ζητήματα της αλλαγής του σχολικού ωραρίου:

«Πάρα πολλοί σκληρά εργαζόμενοι γονείς ξεκινούν τη δουλειά τους στις 7:30 και στις 8.00. Τι θα κάνουν αυτοί οι γονείς; Θα έχουν τη δυνατότητα να αφήνουν τα παιδιά τους στο σχολείο; Αν θα την έχουν θα είναι απλά ένα αποθετήριο παιδιών ή θα υπάρχουν δραστηριότητες και αν υπάρχουν θα υπάρχουν παιδιά που θα ξεκινάνε τη μέρα τους στις 7:00-7:30 και άλλα στις 9:00; Στην επαρχία πολλά παιδιά πηγαίνουν στα σχολεία με τα ΚΤΕΛ, τα οποία έχουν διαμορφώσει τα δρομολόγια βάσει ακριβώς του ωραρίου του υπάρχοντος σχολείου. Όλα αυτά τα πρακτικά ζητήματα τα έχει μελετήσει το υπουργείο ή θα τα μελετήσει μία επιτροπή, ενώ έχει ήδη εξαγγείλει το μέτρο ο υπουργός; Να μας πει επίσης, έχει βασιστεί σε κάποιες διεθνείς μελέτες, έχει δει διεθνείς πρακτικές;»

 

Loading

Play