Δρίτσας: Ανησυχητικά, πρώτα δείγματα γραφής. «Ακραία ανησυχητικά και απαράδεκτα, τα πρώτα δείγματα γραφής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, για τον τρόπο διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων», σχολ…. Δρίτσας: Ανησυχητικά, πρώτα δείγματα γραφής. «Ακραία ανησυχητικά και απαράδεκτα, τα πρώτα δείγματα γραφής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, για τον τρόπο διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων», σχολ…. ροη
«Ακραία ανησυχητικά και απαράδεκτα, τα πρώτα δείγματα γραφής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, για τον τρόπο διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων», σχολιάζει ο Θοδωρής Δρίτσας, υπεύθυνος Τομέα Εθνικής Άμυνας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.
Και επεξηγεί: «Με το άρθρο 5 του με αρ. 84 Π.Δ. που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Α΄ 123/17.07.2019), στον Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (θέση που συνιστάται με το ίδιο Π.Δ.), ανατίθεται -μεταξύ άλλων- η ευθύνη να συντονίζει “και τα γενικά επιτελεία των τριών κλάδων των ενόπλων δυνάμεων”!
Πέραν της απίστευτης γραφειοκρατικής σύγχυσης που επιφέρει αυτή η ρύθμιση με τις αλληλοσυγκρουόμενες αρμοδιότητες που εγκαθιδρύει, το ακραίο και απαράδεκτο έγκειται στην έμμεση αλλά σαφώς προσβλητική υποβάθμιση του αναντικατάστατου ρόλου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας και του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων.
Τέτοιες ρυθμίσεις δεν συνιστούν ούτε εκσυγχρονισμό ούτε εκδημοκρατισμό. Αυθαιρεσία, συγκεντρωτισμό και αυταρχισμό συνιστούν», αναφέρει ο Θ. Δρίτσας, που χαρακτηρίζει «επιτακτική ανάγκη, να επαναξιολογηθεί άμεσα αυτή η απόφαση».
«Ακραία ανησυχητικά και απαράδεκτα, τα πρώτα δείγματα γραφής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, για τον τρόπο διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων», σχολιάζει ο Θοδωρής Δρίτσας, υπεύθυνος Τομέα Εθνικής Άμυνας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.
Και επεξηγεί: «Με το άρθρο 5 του με αρ. 84 Π.Δ. που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Α΄ 123/17.07.2019), στον Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (θέση που συνιστάται με το ίδιο Π.Δ.), ανατίθεται -μεταξύ άλλων- η ευθύνη να συντονίζει “και τα γενικά επιτελεία των τριών κλάδων των ενόπλων δυνάμεων”!
Πέραν της απίστευτης γραφειοκρατικής σύγχυσης που επιφέρει αυτή η ρύθμιση με τις αλληλοσυγκρουόμενες αρμοδιότητες που εγκαθιδρύει, το ακραίο και απαράδεκτο έγκειται στην έμμεση αλλά σαφώς προσβλητική υποβάθμιση του αναντικατάστατου ρόλου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας και του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων.
Τέτοιες ρυθμίσεις δεν συνιστούν ούτε εκσυγχρονισμό ούτε εκδημοκρατισμό. Αυθαιρεσία, συγκεντρωτισμό και αυταρχισμό συνιστούν», αναφέρει ο Θ. Δρίτσας, που χαρακτηρίζει «επιτακτική ανάγκη, να επαναξιολογηθεί άμεσα αυτή η απόφαση».
«Ακραία ανησυχητικά και απαράδεκτα, τα πρώτα δείγματα γραφής της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, για τον τρόπο διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων», σχολιάζει ο Θοδωρής Δρίτσας, υπεύθυνος Τομέα Εθνικής Άμυνας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ.
Και επεξηγεί: «Με το άρθρο 5 του με αρ. 84 Π.Δ. που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ Α΄ 123/17.07.2019), στον Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (θέση που συνιστάται με το ίδιο Π.Δ.), ανατίθεται -μεταξύ άλλων- η ευθύνη να συντονίζει “και τα γενικά επιτελεία των τριών κλάδων των ενόπλων δυνάμεων”!
Πέραν της απίστευτης γραφειοκρατικής σύγχυσης που επιφέρει αυτή η ρύθμιση με τις αλληλοσυγκρουόμενες αρμοδιότητες που εγκαθιδρύει, το ακραίο και απαράδεκτο έγκειται στην έμμεση αλλά σαφώς προσβλητική υποβάθμιση του αναντικατάστατου ρόλου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας και του Αρχηγού των Ενόπλων Δυνάμεων.
Τέτοιες ρυθμίσεις δεν συνιστούν ούτε εκσυγχρονισμό ούτε εκδημοκρατισμό. Αυθαιρεσία, συγκεντρωτισμό και αυταρχισμό συνιστούν», αναφέρει ο Θ. Δρίτσας, που χαρακτηρίζει «επιτακτική ανάγκη, να επαναξιολογηθεί άμεσα αυτή η απόφαση».