Α. Πάνας: «Η πρεμιέρα του μέτρου του “καλαθιού του νοικοκυριού” περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών»

Α. Πάνας: «Η πρεμιέρα του μέτρου του “καλαθιού του νοικοκυριού” περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών»

Πώς σχολιάζει ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Απόστολος Πάνας «το καλάθι του νοικοκυριού»;

«Η πρεμιέρα του μέτρου του “καλαθιού του νοικοκυριού”, παρά την επικοινωνιακή φιέστα της κυβέρνησης, φάνηκε να περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών των σούπερμάρκετ, που ήδη ισχύουν», δήλωσε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Απόστολος Πάνας, σχολιάζοντας με τον τρόπο αυτό το μέτρο της κυβέρνησης.

Ο κ. Πάνας σημείωσε ότι «οι έλεγχοι πρέπει να εντατικοποιηθούν ενώ πρόστιμα για αισχροκέρδεια στην αγορά τροφίμων δεν επιβάλλονται, τη στιγμή που ο πληθωρισμός στα τρόφιμα αυξήθηκε και η επιβάρυνση στο μέσο καλάθι θα υπερβεί το 15% μέχρι το τέλος της χρονιάς, ενώ επισήμανε πως σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο του 2022 η αγοραστική δύναμη του κατώτατου μισθού έχει μειωθεί κατά 20%».

Επανέλαβε τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τον περιορισμό της ακρίβειας που περιλαμβάνουν:

  • Μείωση του ΦΠΑ στα βασικά προϊόντα
  • Επιβολή πλαφόν στην λιανική τιμή της ενέργειας
  • Αύξηση των ελέγχων στην αγορά
  • Ενίσχυση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και των ελεγκτικών μηχανισμών Ανάπτυξης και υποστήριξη των καταναλωτικών οργανώσεων.

Δείτε επίσης: Μητσοτάκης: «Η κακοποίηση ανηλίκων αναδεικνύεται σε κοινωνική απειλή – Άμεση και πολύπλευρη πρέπει να είναι η αντίδρασή μας»

Loading

Play