Ο πρώην υπουργός κάλεσε την Επιτροπή να καλέσει ειδικούς που μπορούν σε εισφέρουν με τις γνώσεις τους για λάθη και παραλείψεις.
Ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης μίλησε στη βουλή και την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, την εθνική τραγωδία που έχει κλονίσει όλο τον ελληνικό λαό και εμάς, λέγοντας ότι όσα θα πει θα τεκμηριώνονται με στοιχεία και όχι με συμπεράσματα.
«Επειδή 57 οικογένειες που ζουν το δράμα της απώλειας των παιδιών τους και ολόκληρος ο ελληνικός λαός περιμένει απαντήσεις απ’ όλους μας για το τι έγινε και τι δεν έγινε νομίζω ότι είναι χρέος όλων μας να εισφέρουμε σε αυτό με αλήθεια. Από την άλλη μέρα του δυστυχήματος υπήρχε η μεθόδευση να διαχυθούν ευθύνες πριν καν ταφούν οι 57 αδικοχαμένοι συμπολίτες μας, νέα παιδιά, εργαζόμενοι», είπε καταγγέλοντας τα δημοσιεύματα εις βάρος τους για το ότι δεν είχε μιλήσει.
Υπάρχουν πολιτικές ευθύνες
Η σημερινή συνδεδρίαση, με μόνο θέμα την σύμβαση 717 του 2014 για τη σηματοδότηση, με ευθύνη των βουλευτών της ΝΔ, πιστεύω ότι αδικεί το Κοινοβούλιο και την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας. Θέλω να πιστεύω ότι οι συνάδελφοι της ΝΔ δεν υπηρετούν λογικές σκοπιμότητας, της λογικής όλοι είμαστε ίδιοι.[…] Η λογική του όλοι είναι ίδιοι, όλοι έχουν ευθύνη σημαίνει ότι κανείς δεν θα έχει στο τέλος την ευθύνη. Επειδή υπάρχουν πολιτικές ευθύνες. Κατά τη γνώμη μου είναι οι συντηρητικές πολιτικές που έχουν οδηγήσει τον σιδηρόδρομο, σε όλη την Ευρώπη, σε μια κακή πορεία. Υπάρχουν διαχρονικές παθογένειες στη χώρα μας που πρέπει να τις συζητήσουμε όμως υπάρχουν και ευθύνες που είναι προσωποποιημένες».
Ο πρώην υπουργός κάλεσε την Επιτροπή να καλέσει ειδικούς που μπορούν σε εισφέρουν με τις γνώσεις τους για λάθη και παραλείψεις.
Αναφορικά με την σύμβαση 717 τόνισε ότι πάρα πολλά από όσα ακούγονται αυτές τις ημέρες περισσότερο παραπληροφορούν παρά διαφωτίζουν, κυρίως στα τεχνικά ζητήματα και σε ψέματα που λέγονται είτε από άγνοια, είτε από ημιμάθεια, είτε από σκοπιμότητα υποστηρίζοντας ταυτόχρονα ότι όταν αυτά ακούγονται από επίσημα χείλη είναι ακόμα χειρότερο.
«Ότι πω θα τεκμηριώνεται με έγγραφα και όχι με προσεγγίσεις δικές μου» είπε ο πρώην υπουργός ο οποίος μιλώντας για το σύστημα σηματοδότησης σημείωσε ότι έχει δύο σταθμούς.
Δείτε επίσης: Τέσσερις υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών δίνουν απαντήσεις για την επίμαχη «σύμβαση 717»