Μεγάλη γκρίνια ακόμη και μεταξύ των κυβερνητικών βουλευτών προκαλεί η απόφαση για την επιβολή προστίμων για τους άνω των 60 συμπολίτες μας, αν δεν προστρέξουν να εμβολιαστούν.
Οι πληροφορίες μας λένε ότι οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος γίνονται αποδέκτες πολύ έντονων διαμαρτυριών και παραπόνων εξαιτίας αυτής της απόφασης. Μάλιστα, πολλοί από τους διαμαρτυρόμενους προέρχονται από το στρατόπεδο της Νέας Δημοκρατίας και δηλώνουν σφόδρα δυσαρεστημένοι για το πρόστιμο που επιβλήθηκε. Άλλο η υποχρεωτικότητα, λένε, και άλλο το πρόστιμο.
Δείτε επίσης: Στηρίζει την υποψηφιότητα του Παύλου Μαρινάκη για γραμματέα της ΝΔ ο Δήμαρχος Μυκόνου (pic)
- Η νέα εποχή των επιχειρήσεων: Επέκταση χωρίς γραφεία
- Στην κορυφή των γκολκίπερ του Μουντιάλ ο Τιμπό Κουρτουά
- Τα όνειρα του Πράσινου Ακρωτηρίου νικούν τους οικονομικούς περιορισμούς στο Μουντιάλ 2026
- Ελβετία: Πρόοδος ΗΠΑ και Ιράν για τον Λίβανο και το Ορμούζ
- Από τις λάσπες στην κορυφή: Η πορεία του Ντιμπού Μαρτίνεθ στο Μουντιάλ 2026
![]()

