Έντονες αντιδράσεις κατά του Μητσοτάκη για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Έντονες αντιδράσεις κατά του Μητσοτάκη για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση και τον εκπαιδευτικό κόσμο στις δηλώσεις του Μητσοτάκη για την αξιολόγηση. Οι δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη από το υπουργείο Παιδείας έχουν προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις τόσο από τον εκπαιδευτικό κόσμο όσο και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται να αξιολογηθούν δεν πρέπει να παραμείνουν στο Δημόσιο, γεγονός που εγείρει ανησυχίες σχετικά με ενδεχόμενες απολύσεις. Η ευθεία απειλή του πρωθυπουργού προς τους εκπαιδευτικούς υποδηλώνει κυβερνητικό σχέδιο για πειθαρχικούς ελέγχους. Οι εκπαιδευτικοί, πολλοί εκ των οποίων αντιτίθενται στις διαδικασίες αξιολόγησης εξαιτίας των πιέσεων που δέχονται, βλέπουν τις δηλώσεις του Μητσοτάκη ως απειλή για την επαγγελματική τους ασφάλεια.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατάστασης αποτελεί η υπόθεση εννέα εκπαιδευτικών από το Γυμνάσιο Αγίου Κηρύκου στην Ικαρία, οι οποίοι παραπέμπονται στο πειθαρχικό επειδή δεν συνεργάστηκαν με τη διευθύντρια του σχολείου. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί είχαν καταγγείλει την διευθύντρια για διοικητικές παρατυπίες, συμπεριλαμβανομένων περιστατικών βίας. Αν και είναι σφοδρά επικριμένοι για την στάση τους, υποστηρίζουν ότι η στάση τους προκύπτει από σοβαρές ανησυχίες για το σχολικό περιβάλλον.

Η ΟΛΜΕ και άλλα εκπαιδευτικά σωματεία καταγγέλλουν τις ενέργειες του υπουργείου ως αυταρχικές και ζητούν την παρέμβαση της πολιτείας. Επιπλέον, οι αντιδράσεις από την αντιπολίτευση είναι έντονες, με τον ΣΥΡΙΖΑ να χαρακτηρίζει τις δηλώσεις του πρωθυπουργού ως «άλλο ένα σόου χωρίς πραγματικό σχέδιο» και το ΠΑΣΟΚ να επισημαίνει την «μαγική εικόνα» που παρουσίασε για την κατάσταση στην εκπαίδευση.

Η κριτική που δέχεται η κυβέρνηση είναι εντονότερη, καθώς οι φορείς της εκπαίδευσης ζητούν συγκεκριμένες λύσεις και μέτρα για την υποστήριξη των δημόσιων σχολείων. Ειδικότερα, οι αντιδράσεις αφορούν την υποχρηματοδότηση και την ανάγκη για ουσιαστικές παρεμβάσεις στην παιδεία.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play