Για το τι έχει γίνει από το 2023 έως και σήμερα στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, αλλά και τι μένει να γίνει έως το 2027 αναφέρεται σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός επικρατείας Άκης Σκέρτσος, παραθέτοντας και σχετικούς πίνακες.
Κάθε τραγωδία που οδηγεί σε απώλεια ζωής πρέπει να λειτουργεί ως καταλύτης αφύπνισης και επιτάχυνσης για όσα μένει να γίνουν ώστε να μην ζήσουμε ξανά κάτι αντίστοιχο.
Ακολουθεί αναλυτικά η ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας:
Όπως αναφέρει ο κ. Σκέρτσος, «να αποκτήσουμε σύγχρονα, πιο ασφαλή και ευρωπαϊκά τρένα».
Γι’ αυτό και επιβάλλεται, μέσα στο θόρυβο χωρίς καμία θετική πρόταση που σκοπίμως καλλιεργεί η αντιπολίτευση, να αναδείξουμε και να επαναλαμβάνουμε διαρκώς τι έχουμε κάνει από το 2023 έως σήμερα στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανέθεσε στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA) την εκπόνηση Έκθεσης για την εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας σχετικά με την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα.
Το Σχέδιο Δράσης για την Ασφάλεια και Διαλειτουργικότητα βρίσκεται ήδη σε φάση υλοποίησης, με στόχο τη συνολική βελτίωση της σιδηροδρομικής ασφάλειας στην Ελλάδα.
Με την ολοκλήρωση του σχεδίου αυτού το 2027 η χώρα μας θα διαθέτει σύγχρονους, πιο ασφαλείς και ευρωπαϊκούς σιδηροδρόμους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ