Με γνώμονα την ενίσχυση της εξωστρέφειας της Αττικής, ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης «World Travel Market (WTM) London 2024». Η έκθεση, που συμμετέχουν πάνω από 5.000 εκθέτες, έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο επιδραστικές τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 40.000 επαγγελματίες του κλάδου.
Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, προσπαθώντας να προβάλλει την περιοχή ως τον πλέον ελκυστικό προορισμό. Οι επισκέπτες ενημερώνονται για τις εμπειρίες και δραστηριότητες που προσφέρει το Λεκανοπέδιο, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και πλούσιο πληροφοριακό υλικό. Στόχος είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας μέσω του ονοματοδοτικού επαναπροσδιορισμού της περιοχής ως «The Greater Athens Region».
Ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε τη σημασία της παρουσίας της Περιφέρειας για την προβολή του πλούσιου τουριστικού προϊόντος της, υπογραμμίζοντας ότι «Η Αττική δεν είναι μόνο η ιστορική καρδιά της Ελλάδας, αλλά και ένας δυναμικός προορισμός που συνδυάζει πλούσια πολιτισμική κληρονομιά, φυσική ομορφιά και εξαιρετική γαστρονομία». Πρόθεσή του είναι να προωθήσει τον αειφόρο και βιώσιμο τουρισμό.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε ότι η συμμετοχή στην έκθεση εντάσσεται σε στρατηγικό σχέδιο για την επανασύσταση της Αττικής στις δυναμικές αγορές, επισημαίνοντας τη σημασία των συνεργασιών με τουριστικούς φορείς και μελλοντικούς εταίρους.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο περιφερειάρχης είχε επαφές με στελέχη διεθνούς κύρους, όπως της εταιρείας Expedia Group και του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, για την ανάπτυξη συνεργασιών που θα προάγουν τον τουρισμό της Αττικής στις διεθνείς αγορές.
Επιπλέον, οργανώθηκε εκδήλωση για την υποστήριξη του οινικού τουρισμού, στην οποία παρουσιάστηκαν αττικά κρασιά σε κορυφαίους καλεσμένους, όπως Masters of Wine και δημοσιογράφους.