Η επικοινωνιακή αντεπίθεση Μητσοτάκη και η αγωνία να μη χάσει το κέντρο

Η επικοινωνιακή αντεπίθεση Μητσοτάκη και η αγωνία να μη χάσει το κέντρο

Τρόπους να ξεφύγει από τη στενωπό των «επισυνδέσεων» αναζητά το Μέγαρο Μαξίμου, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ετοιμάζει επικοινωνιακή αντεπίθεση για την έξοδο της Ελλάδας από την ενισχυμένη εποπτεία, ενώ την ίδια ως ο Πρωθυπουργός αγωνιά μη χάσει το πολιτικό πλεονέκτημα που διατηρεί στο κέντρο και τους ψηφοφόρους που λειτουργούν ως «μπαλαντέρ» για την πολιτική σκηνή, καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα κάθε εκλογικής αναμέτρησης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σκοπεύει στις 20 Αυγούστου, ημέρα που «κλείνει» οριστικά και αμετάκλητα για την Ελλάδα η περίοδος της ενισχυμένης εποπτείας, να εξαπολύσει ντεμαράζ προβολής του κυβερνητικού έργου επενδύοντας να πείσει την κοινή γνώμη ότι χάρη στις δικές του πρωτοβουλίες η Ελλάδα ανασαίνει και πάλι τον αέρα της ανάπτυξης και της προόδου. Στο πλαίσιο αυτό δεν θα αρκεστεί σε μια δήλωση on camera αλλά έχει ζητήσει να ετοιμαστούν πολλά τηλεοπτικά σποτ που να υπενθυμίζουν στην κοινή γνώμη τις δυσκολίες που πέρασε η χώρα τα τελευταία 13 χρόνια και που βρίσκεται σήμερα. Το εάν θα αποδώσει η επικοινωνιακή φιέστα είναι άλλο θέμα…

Συναντά υπουργούς με το βλέμμα στη ΔΕΘ

Από εκεί και πέρα στο Μέγαρο Μαξίμου ξεκινούν και οι συσκέψεις με τους υπουργούς. Η αρχή έγινε με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, Νίκο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος συνομίλησε με τον Πρωθυπουργό για τη στάση της Τουρκίας στο Αιγαίο, για τις καθημερινές προκλήσεις,  φυσικά για τις παραβιάσεις τουρκικών μαχητικών, όπως επίσης και για τις κινήσεις του τουρκικού γεωτρύπανου το οποίο επί του παρόντος πλέει σε τουρκικά νερά. Θα ακολουθήσουν και άλλοι υπουργοί, κυρίως εκείνοι που έχουν τα λεγόμενα παραγωγικά χαρτοφυλάκια, ενώ αμέσως μετά θα προετοιμαστεί η άνοδος του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη για την παραδοσιακή συνάντηση με τους παραγωγικούς φορείς ενόψει ΔΕΘ.

«Καίγεται» να μη χάσει το πολιτικό κέντρο

Το θέμα που πραγματικά «καίει» τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι να μην «τσαλακωθεί» το προφίλ του. Να μη χάσει τη σχέση εμπιστοσύνης που θεωρεί ότι έχει χτίσει με την κοινωνία και κατ’ επέκταση να μην απολέσει το πλεονέκτημα που είχε στις προηγούμενες εθνικές εκλογές στο χώρο του κέντρου. Γι’ αυτό και όπως γράψαμε χθες αλλάζει στρατηγική όσον αφορά στην οικονομική πολιτική που θα εφαρμόσει εφεξής, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην αύξηση του παραγόμενου εισοδήματος και όχι τόσο στην επιδοματική πολιτική. 

Δείτε επίσης: Οδ. Κωνσταντινόπουλος: Η εξεταστική να διερευνήσει και τη χρήση του Predator στην Ελλάδα

Loading