Αναλύουμε τον ρόλο της προπαγάνδας και των bots στην πολιτική στρατηγική της κυβέρνησης. Το τελευταίο διάστημα, η ελληνική πολιτική σκηνή βρίσκεται σε αναταραχή. Μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε δηλώσεις στη Βουλή, κατηγορώντας τα διαδικτυακά bots για παραπληροφόρηση, καθώς η κυβέρνησή του αντιμετώπιζε σοβαρές πιέσεις λόγω των γεγονότων στα Τέμπη. Ο πρωθυπουργός, σε μια προσπάθεια να αναδείξει την απειλή από τα bots, υπονόησε πως οι επιθέσεις αυτές προέρχονται από το εξωτερικό, επαναφέροντας την ιδέα του εξωτερικού εχθρού, μια στρατηγική που έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν, ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους για την κυβέρνηση.
Οι τελευταίες έρευνες έχουν αποκαλύψει μια ολοκληρωμένη μηχανή προπαγάνδας που λειτουργεί υπέρ της κυβέρνησης και της ΝΔ. Αυτή η μηχανή περιλαμβάνει στελέχη πιστά στον Κυριάκο Μητσοτάκη, πρώην μετακλητούς υπαλλήλους της ΝΔ και επιχειρηματίες με οικογενειακούς δεσμούς με την παράταξη, οι οποίοι αξιοποιούν bots για να προωθήσουν την ατζέντα τους 24 ώρες το 24ωρο. Η προπαγάνδα αυτή διαμορφώνεται μέσω συγκεκριμένων ομάδων, όπως η Ομάδα Αλήθειας, που συστηματικά διαδίδει πληροφορίες υπέρ της ΝΔ, αποτυπώνοντας μια πολιτική εικόνα που συνάδει με τις επιδιώξεις του κυβερνητικού κόμματος.
Η στρατηγική αυτή των bots και η επικοινωνιακή τους διάσταση δείχνει την εντεινόμενη πίεση που βιώνει η κυβέρνηση, καθώς οι πολίτες είναι όλο και πιο υποψιασμένοι για τη διαδικτυακή παραπληροφόρηση και την πολιτική προπαγάνδα. Η συνεχής ανάγκη για υπεράσπιση της κυβέρνησης μέσω ανώνυμων λογαριασμών ενδέχεται να προκαλέσει αρνητική αντίδραση από τους πολίτες, καθώς η αλήθεια και η διαφάνεια φαίνεται να θυσιάζονται για πολιτικά οφέλη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr