Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης ανακοίνωσε σήμερα τον πειθαρχικό έλεγχο που επρόκειτο να διεξαχθεί στην υπηρεσία ΕΦΑΚ – Οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές, κ.ά
Συγκεκριμένα ο ο υπουργός Εργασίας τόνισε «Πειθαρχικό έλεγχο για 10 περιπτώσεις “Οδύσσειας” ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές, κ.ά.».
Σε δήλωσή του, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε συγκεκριμένα τα εξής:
«Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.
Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Γι’ αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».
* Επισυνάπτονται οι καταγγελίες των πολιτών που παραπέμπονται για πειθαρχικό έλεγχο.
Δείτε επίσης: Κ. Χατζηδάκης: Αναλυτικά η ανάρτηση του υπουργού για το εργασιακό νομοσχέδιο