Παρεμβάσεις θα υπάρξουν εκ νέου στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ακρίβεια, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Κώστας Σκρέκας.
Συγκεκριμένα, ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ανέφερε πως η νέα ρύθμιση θα έχει στόχο τη χαμηλή τιμή στα ράφια των σούπερ μάρκετ κάθε μέρα και όχι μέσω προσφορών που επί της ουσίας δεν βοηθάνε τα νοικοκυριά.
Με τη νέα μεταρρύθμιση επιδιώκεται να μπει φρένο στις εκατοντάδες προωθητικές ενέργειες στα ράφια των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Όπως είπε ο υπουργός στόχος είναι να περάσουν οι μειώσεις στο ίδιο το προϊόν με το καθεστώς μονιμότητας και όχι προσφορών που κάθε λίγο αλλάζουν.
Τα κέρδη για τους καταναλωτές
Ο υπουργός Ανάπτυξης διεμήνυσε ότι μέσω της νέας ρύθμισης οι καταναλωτές θα έχουν τα παρακάτω οφέλη:
- Δεν θα μπερδεύονται με τις εκατοντάδες προσφορές
- Θα μπορούν να συγκρίνουν καλύτερα τις τιμές σε ομοειδή προϊόντα
- Δεν θα αναγκάζονται να στοκάρουν
- Θα υπάρχουν σταθερά χαμηλές τιμές
«Καλάθι του νοικοκυριού» Vs «μόνιμη μείωση τιμής»
Ο ίδιος εξήγησε, δε, και τις διαφορές από τα προγράμματα που ήδη υπάρχουν και συγκεκριμένα από το «καλάθι του νοικοκυριού» και «μόνιμη μείωση τιμής».
Το καλάθι του νοικοκυριού όπως είπε, περιέχει 70 συγκεκριμένα προϊόντα, το φθηνότερο από κάθε βασική κατηγορία και ένα από επώνυμες μάρκες.
Η πρωτοβουλία μόνιμη μείωση τιμής περιλαμβάνει αυτή την στιγμή 770 προϊόντα σε πάνω από 60 κατηγορίες με τις μειώσεις να ξεκινούν από το 5% και να φτάνουν ακόμα και στο 10%.
Ο κ. Σκρέκας ανέφερε επίσης, ότι οι βασικοί κωδικοί σε ένα σούπερ μάρκετ είναι περίπου 4.000, από τους οποίους αναλογεί το 80-90% του τζίρου, ενώ στην μόνιμη μείωση τιμής τα προϊόντα πλησιάζουν τα 800 με στόχο σύντομα να ξεπεράσουν τα 1.000.
Παράλληλα, σημείωσε ότι οι έλεγχοι θα ενταθούν ώστε να εντοπιστούν οι εταιρείες που αισχροκεδρούν και τόνισε ότι στόχος της κυβέρνησης και του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι να μειωθούν οι τιμές για να ανακουφιστούν τα νοικοκυριά.
Δείτε επίσης: Σκουρλέτης: «Ο Κασσελάκης διέλυσε έναν χώρο»