Καραγιάννης: «Το 2022 θα υπάρχουν 200.000 νέες θέσεις εργασίας»

Καραγιάννης: «Το 2022 θα υπάρχουν 200.000 νέες θέσεις εργασίας»

Τι είπε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών για τα έργα που αναμένεται να αρχίσουν

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιώργος Καραγιάννης υποστήριξε ότι το επόμενο έτος η Ελλάδα θα γίνει ένα απέραντο εργοτάξιο.

Όπως ανέφερε σε συνέντευξη που παραχώρησε στη RealNews, αναμένεται να υπάρξουν 200.000 νέες θέσεις εργασίας λόγω των έργων που θα γίνουν και τα οφέλη θα είναι οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά.

«Δώσαμε μία μάχη με το χρόνο για να υπερβούμε χρόνιες παθογένειες και το 2021 ξεκίνησαν πολλά έργα που ήταν κολλημένα είτε σε διαγωνιστικές διαδικασίες, είτε παρέμεναν για χρόνια στα συρτάρια με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος στην Πελοπόννησο και τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη» τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Ποια έργα θα δημοπρατηθούν άμεσα

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στα έργα που θα δημοπρατηθούν άμεσα και αφορούν, την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, το Μπράλος – Άμφισσα και το Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ, συνολικού προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ.

Μέχρι το τέλος του χρόνου, θα υπάρξουν δεσμευτικές προσφορές για τρία μεγάλα έργα ΣΔΙΤ ύψους 1 δισ. ευρώ σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη. Πρόκειται για τα έργα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ, το Flyover στη Θεσσαλονίκη και το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.

«Μιλάμε για συγκεκριμένα αποτελέσματα μιας πολιτικής που εφαρμόζεται με ευθύνη του Υπουργού Κώστα Καραμανλή εδώ και 2,5 χρόνια» ανέφερε.

«Ήρθε η ώρα για νέα έργα στην Αττική»

Αναφερόμενος στην Αττική είπε πως μετά από 20 χρόνια περίπου, έχει έρθει η ώρα να γίνουν έργα, αφού το τελευταίο είναι η Αττική Οδός.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών, οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι συγκεκριμένα έργα που δουλεύονται μεθοδικά εδώ και αρκετό καιρό. Ήδη τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ.

«Συνεχίζουμε το επόμενο διάστημα με τις επεκτάσεις προς Λαύριο, Ραφήνα και φυσικά το μεγάλο έργο της Περιφερειακής Υμηττού, με τη μεγάλη σήραγγα στην Ηλιούπολη που θα καταλήγει στη λεωφόρο Βουλιαγμένης» υπογράμμισε.

Επίσης μίλησε και για τη νέα γραμμή 4 του Μετρό με 15 νέους σταθμούς. Στο Λεκανοπέδιο θα γίνουν επίσης και σιδηροδρομικά έργα, τα οποία έχουν αρχίσει πρόσφατα και αφορούν τις σιδηροδρομικές συνδέσεις των λιμένων Λαυρίου και Ραφήνας που περιέχονται στο μεγάλο πρόγραμμα νέων έργων της ΕΡΓΟΣΕ, ύψους 4 δισ. ευρώ.

«Με τα μεγάλα έργα υποδομών, που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, η Αττική θα αλλάξει εικόνα τα επόμενα χρόνια».

Αναβαθμίζεται η Δυτική Αττική

Μιλώντας για τη Δυτική Αττική είπε:

«Στις αρχές του επόμενου έτους δημοπρατείται ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής με προϋπολογισμό 100 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό, αφού θα εξασφαλίσει τη σιδηροδρομική σύνδεση με την Αθήνα, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, τον Πειραιά και το υπόλοιπο δίκτυο για τις περιοχές των Άνω Λιοσίων, των Μεγάρων, του Ασπροπύργου, της Ελευσίνας και πολλές μικρότερες που διαπερνά».

Στον χάρτη των σημαντικών έργων υποδομών, ξεχωριστή θέση έχει και ο Πειραιάς.

«Ο Πειραιάς έμεινε πίσω για δεκαετίες σε επίπεδο υποδομών»

«Ο Πειραιάς είχε μείνει πίσω για δεκαετίες σε επίπεδο υποδομών, με αποτέλεσμα να έχουμε φτάσει στο 2021 και το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να μη συνδέεται με το μετρό. Το καλοκαίρι του 2022 αυτό αλλάζει και με την παράδοση των σταθμών σε Μανιάτικα, Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο θα εξυπηρετούνται 132.000 επιβάτες ημερησίως και θα μειωθούν κατά 23.000 τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στου δρόμους» ανέφερε.

Από την άλλη πλευρά, το Τραμ που έχει ήδη φτάσει στον Πειραιά θα διευκολύνει κυρίως τους πολίτες που έρχονται από το Νέο Φάληρο, το Μοσχάτο, τη Καλλιθέα και τα υπόλοιπα Νότια προάστια.

«Με το Τραμ και το Μετρό, ο Πειραιάς θα μετατραπεί σε σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο».

Τέλος είπε πως «έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την υλοποίηση έργων που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα αλλάξει την εικόνα όλου του λεκανοπεδίου».

Δείτε επίσης: Νάσος Ηλιόπουλος: «Ήρθε η ώρα να παραιτηθεί και να φύγει»

Loading

Play