Καράογλου: «Να γίνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πιο σύγχρονο της Μεσογείου»

Τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσει να μετατραπεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στο πιο σύγχρονο της Μεσογείου συζήτησε ο υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου, με τον πρόεδρο του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιο Λιάγκο, σε συνάντηση εργασίας που είχαν την Τετάρτη (26/8) στο Διοικητήριο.

Ο κ. Λιάγκος παρουσίασε στον υφυπουργό τη σημαντική πρόοδο που έχει καταγραφεί τους τελευταίους μήνες στα ζητήματα των υποδομών που αφορούν στο λιμάνι, όπως η επέκταση του 6ου προβλήτα και η σύνδεση του με την ΠΑΘΕ, την Εγνατία Οδό και τον σιδηρόδρομο.

propoli

Επίσης, του ανέλυσε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που χαράσσει η νέα διοίκηση του Οργανισμού για την καθιέρωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως κυρίαρχη πύλη της Ν.Α. Ευρώπης, καθώς και το ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Λιάγκος: «Να δώσουμε φτερά στο λιμάνι»

«Θέλουμε να δώσουμε “φτερά” στο λιμάνι της πόλης ώστε να αποδώσει πολλαπλασιαστικά οφέλη στην τοπική και εθνική οικονομία», ανέφερε κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Λιάγκος, ευχαριστώντας τον κ. Καράογλου  για την «απλόχερη στήριξη» που παρέχει η κυβέρνηση στο αναπτυξιακό πλάνο του λιμανιού.

Καράογλου: «Θα συνδράμουμε όπου χρειαστεί»

«Στόχευσή μας είναι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει το πιο σύγχρονο της Μεσογείου» δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Καράογλου.

Παράλληλα, επεσήμανε πως η ολοκλήρωση των κύριων έργων υποδομής θα δώσει στον Οργανισμό την απαιτούμενη ώθηση «ώστε πολύ σύντομα να φτάσει στην κορυφή, εκεί όπου αξίζει να βρίσκεται και προστάζει η ιστορία του λιμανιού μας. Σε αυτήν την προσπάθεια θα σταθώ σύμμαχος και αρωγός, δεδομένου ότι ο μοναδικός μας γνώμονας είναι η εξέλιξη του και η διασφάλιση ότι θα ανταποκριθεί με επιτυχία στο λιμενικό ανταγωνισμό. Ως υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης) θα συνδράμουμε όπου χρειαστεί τις προσπάθειες της διοίκησης του ΟΛΘ, διότι το λιμάνι αποτελεί βασικό άξονα ανάπτυξης».

Δείτε ακόμη:
«Πράσινες» διοργανώσεις ο Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης και ο «Μέγας Αλέξανδρος»

Loading