Σύμφωνα με το πρόγραμμα ΚΕΠ Plus που ανέπτυξε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, ναβαθμίζονται ξεκινώντας ένα πρόγραμμα διερεύνησης επιχειρησιακών αναγκών προκειμένου να αναζητηθούν και να δοθούν οι λύσεις.
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε ότι: «Από την πρώτη στιγμή είχαμε σχεδιάσει για τα ΚΕΠ εκσυγχρονισμό του πλαισίου λειτουργίας τους και βελτίωση των υπηρεσιών τους. Είναι από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς του ελληνικού κράτους και γι’ αυτό απολαμβάνουν της εμπιστοσύνης των Ελλήνων πολιτών. Σε συνεργασία με τον υφυπουργό Γιώργο Γεωργαντά, ενδυναμώνουμε και αξιοποιούμε τα ΚΕΠ. Επεκτείνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες τους, βελτιώνουμε τις ήδη υφιστάμενες και τώρα, με τα ΚΕΠ Plus, ερχόμαστε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στις ανάγκες των επιχειρήσεων, με στόχο πάντα μια βιώσιμη ανάπτυξη».
Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Αρμόδιος για Θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, κ. Γιώργος Γεωργαντάς ανέφερει πως: «Τα KEΠ αναβαθμίζονται συνεχώς, ώστε να συμβαδίζουν με τη νέα πραγματικότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι στρατηγική μας επιλογή να αποτελέσουν και επιταχυντές της νεοφυούς επιχειρηματικότητας αλλά και του επιχειρείν συνολικά. Ξεκινάμε λοιπόν ένα διάλογο με την αγορά σε όλη την Ελλάδα, εμπλέκοντας νέους επιχειρηματίες, τοπικές αρχές αλλά και επιμελητήρια, προκειμένου να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους και να προωθήσουμε ανάλογες λύσεις».