Με κοινή τους δήλωση ο αρμόδιος βουλευτής του ΚΙΝΑΛ για τις Υποδομές και Μεταφορές, Χρήστος Γκόγκας, και ο αντίστοιχος τομεάρχης του κόμματος, Κώστας Κόκκορης, καλούν τη κυβέρνηση να δώσει εξηγήσεις
«μεγάλοι οδικοί άξονες βγήκαν εκτός λειτουργίας δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος, ενώ για τα τοπικά δίκτυα ούτε λόγος», «στο σιδηροδρομικό δίκτυο σημειώθηκε ατύχημα και ακινητοποίηση αμαξοστοιχιών» ενώ «ο πολύωρος αποκλεισμός οχημάτων και οδηγών στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ και στα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ξεπέρασε κάθε όριο».
Ειδικότερα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς οι κ.κ. Γκόκας και Κόκκορης αναφέρουν ότι δεν είχαν σχέδιο και δεν ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες των πολιτών.
Προσέθεσαν ότι η κυβέρνηση άργησε να αντιδράσει και πώς «παρέμεινε εξαφανισμένη μέχρι να οργανωθεί η επικοινωνιακή εκτόνωση με τις αποζημιώσεις των 2.000 ευρώ για τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό και τα 1.000 ευρώ στα τρένα». «Κανένα όμως ποσό δεν μπορεί να σβήσει τις ευθύνες τους. Πρέπει να αναζητηθούν και να αποδοθούν όπως προβλέπεται για τη συνολική ζημιά που προκλήθηκε για τους πολίτες και τη χώρα», σημείωσαν και ευχαρίστησαν τους εργαζόμενους στα μέσα μεταφοράς, τα δίκτυα ΔΕΔΔΗΕ, τους διασώστες του ΕΚΑΒ, τους χειριστές και οδηγούς μηχανημάτων για την πολύωρη και επίπονη προσπάθειά τους να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν.
Δείτε επίσης: ΚΙΝΑΛ – Κατρίνης: «Το επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη βούλιαξε στο χιόνι»
- Φαραντούρης: Αβεβαιότητα για Τζάκρη και Πούλου, επικριτικά σχόλια για Φάμελλο και Πολάκη
- Δυσαρέσκεια και εντάσεις στη σύνοδο COP29: Το χάσμα μεταξύ πλούσιων και φτωχών παραμένει
- Όλα για τη ζωή μας Vita: Σημαντικά θέματα του Σαββατοκύριακου στο MEGA
- Όταν η Σοβιετική Ένωση αρνήθηκε να συμμετάσχει στο Μουντιάλ 1974 λόγω Πινοσέτ
- Απόκτηση του Σαρίφ Κούπερ από τον Άρη