«Όχι μόνο δεν καταργείται ο ένας εκ των δύο μηχανοδηγών αλλά προστίθεται και προϊστάμενος αμαξοστοιχίας και κάμερες μέσα στην καμπίνα του μηχανοδηγού», δήλωσε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ενόψει της παρουσίασης του νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο στο Υπουργικό Συμβούλιο την ερχόμενη Δευτέρα, 28 Απριλίου.
«Τις τελευταίες μέρες διαβάζω, ακούω, βλέπω καταγγελίες κάποιων συνδικαλιστικών σωματείων που λένε ότι δήθεν υπάρχει πρόθεση κατάργησης του δεύτερου μηχανοδηγού στις αρτηριακές αμαξοστοιχίες. Αυτό όχι μόνο δεν αλλάζει, αλλά θα βάλουμε και κάμερες μέσα στην καμπίνα του μηχανοδηγού ώστε να διαπιστώνουμε ότι όντως είναι δύο οι μηχανοδηγοί στα δρομολόγια που πρέπει να είναι δύο», είπε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός σε τηλεοπτική του συνέντευξη στην εκπομπή «ACTION ΤΩΡΑ» με τους Νίκο Υποφάντη και Ντόρα Κουτροκόη.
Ειδικότερα, ανέφερε ότι «θα υπάρχει και μία κάμερα μέσα στην καμπίνα ώστε να διαπιστώνεται ότι όντως είναι δύο οι μηχανοδηγοί, εκεί που πρέπει να είναι». Πρόσθεσε ότι «οι εργαζόμενοι που δείχνουν σοβαρότητα θα επιβραβεύονται», επικεντρώνοντας την προσοχή στο υψηλό αίσθημα καθήκοντος που απαιτείται. Ο κ. Κυρανάκης δήλωσε επίσης ότι «ο νέος γενικός κανονισμός θα κατηγοριοποιεί τις παραβάσεις σε υψηλού, μεσαίου και χαμηλού κινδύνου», υπογραμμίζοντας τη σημασία της ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε άμεσες προσλήψεις και στον ΟΣΕ και στη ΡΑΣ και στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Με τον νέο κανονισμό και τις προγραμματισμένες προσλήψεις, αποσκοπεί στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και στην ενίσχυση της ασφάλειας των επιβατών.
Κλείνοντας, επισήμανε τον κρίσιμο ρόλο του προϊσταμένου της αμαξοστοιχίας, ο οποίος καταργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ, και ανέφερε ότι «θα τον επαναφέρουμε» για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία και η ασφάλεια στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ