Το συγκεκριμένο τμήμα που είναι το δεύτερο κατά σειρά τμήμα του ΒΟΑΚ που ξεκινά, αφορά μια απόσταση 22,5 χιλιομέτρων, προϋπολογισμού 290 εκατομμυρίων ευρώ και θα κατασκευαστεί με σύμπραξη του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.
Οι υπογραφές έπεσαν παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου με τη σύμβαση να αφορά του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης να αφορά το τμήμα από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη Λασιθίου.
Το συγκεκριμένο τμήμα που είναι το δεύτερο κατά σειρά τμήμα του ΒΟΑΚ που ξεκινά, αφορά μια απόσταση 22,5 χιλιομέτρων, προϋπολογισμού 290 εκατομμυρίων ευρώ και θα κατασκευαστεί με σύμπραξη του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα.
«Η Κρήτη αποκτά επιτέλους ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση που θα έχει ένα τεράστιο αναπτυξιακό αποτύπωμα», τόνισε ο πρωθυπουργός ενώ αναφέρθηκε στη βελτίωση της οδικής κουλτούρας την οποία έχει ανάγκη η Κρήτη, προσθέτοντας πως επισκέφτηκε σήμερα στο Ρέθυμνο τον άτυχο αστυνομικό που είχε τραυματιστεί πριν λίγες μέρες σοβαρά σε τροχαίο χάνοντας το πόδι του, θέλοντας να επισημάνει πως πρέπει να γίνουν αρκετά ακόμα, εκτός από τη βελτίωση των υποδομών και την κατασκευή του ΒΟΑΚ, για να μην έχουμε αυτό το φόρο αίματος που κάθε χρόνο πληρώνει στους δρόμους η Κρήτη.
«Στόχος μας είναι να γίνει ο ΒΟΑΚ ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος», ανέφερε από την πλευρά του, ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, τονίζοντας πως «η κυβέρνηση υλοποίησε τις δεσμεύσεις της και ο συγκεκριμένος δρόμος είναι ο τελευταίος και πιο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που κατασκευάζεται στη χώρα μας». «Η κυβέρνηση υλοποιεί όλα τα έργα» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης «που εκκρεμούσαν στην Κρήτη και αυτή τη στιγμή υλοποιεί ένα σύνολο 30 έργων συνολικού πρόπυλο λογισμού 3,6 δισεκατομμυρίων ευρώ».
Το οδικό έργο Χερσόνησος-Νεάπολη, ανήκει στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και η αξία του είχε εκτιμηθεί στα 290 εκατομμ. ευρώ με αναδόχους τις εταιρίες ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ και Intrakat. Πρόκειται για το δεύτερο από τα τρία έργα του ΒΟΑΚ που έχουν δημοπρατηθεί και πλέον μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης.
Το συγκεκριμένο έργο έχει πολύ μεγάλη σημασία για την Κρήτη και είναι ένα πολύ σοβαρό project του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Παρόντες ήταν ο γενικός διευθυντής επιχειρηματικής ανάπτυξης του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Μ. Μουστάκας, ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Γιώργος Συριανός και ο διευθύνοντας σύμβουλος και αντιπρόεδρο της Intrakat, Αλέξανδρος Εξάρχου.
Με την υπογραφή της σύμβασης ξεκινά και επίσημα η περίοδος κατασκευής του οδικού άξονα, ο οποίος αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το 2027.
Δείτε επίσης: Μητσοτάκης για Σουδάν: Έχω δώσει εντολή δύο αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας να μετακινηθούν στη νότια Αίγυπτο