Κυρ. Μητσοτάκης: «Η αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς μέχρι το 2027 θα είναι ριζική»

Κυρ. Μητσοτάκης: «Η αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς μέχρι το 2027 θα είναι ριζική»

Το μήνυμα ότι είναι κατ’ επείγουσα η ανάγκη να αναβαθμισθεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πιο σύγχρονα μέσα, αλλά και να καταστεί ασφαλές, εξέπεμψε στην παρέμβασή του σε ευρεία σύσκεψη υπό την προεδρία του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. «Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα, αυτό απαιτούν οι πολίτες από εμάς» διεμήνυσε ο πρωθυπουργός, επαναλαμβάνοντας ότι η κυβέρνηση πρέπει να συνεχίσει τη σύγκρουσή της με τις διαχρονικές παθογένειες του βαθέος κράτους. Μάλιστα, προανήγγειλε ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει μία συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων στο πεδίο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «έως το 2027 η εικόνα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι τελείως διαφορετική».

Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την προσθήκη νέων λεωφορείων, την πρόσληψη νέων οδηγών, την προωθούμενη αναβάθμιση στους συρμούς της γραμμής 1 του Μετρό και τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Επιπλέον, γνωστοποίησε ότι σύντομα θα έλθει προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι αυτό από μόνο του δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα της ασφάλειας στους οδικούς άξονες και ότι χρειάζεται μία συνολική επαναξιολόγηση. Εξάλλου, επικαιροποίησε τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027. Σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, καθώς και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Ακολούθως, εντός του 2026 θα πρέπει να έχει παραδοθεί ο Ε65 και έως το 2027 το Flyover στη Θεσσαλονίκη.

ΦΩΤΟ ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ

Loading

Play