Μ. Κριθαρίδης: Με το «καλάθι της εξαπάτησης» νομίζουν οι κκ. Μητσοτάκης και Γεωργιάδης ότι θα ξεγελάσουν τους πολίτες

Μ. Κριθαρίδης: Με το «καλάθι της εξαπάτησης» νομίζουν οι κκ. Μητσοτάκης και Γεωργιάδης ότι θα ξεγελάσουν τους πολίτες

Στο «καλάθι του νοικοκυριού» αναφέρθηκε με δήλωσή του ο εκπρόσωπος Τύπου του ΜέΡΑ25 Μιχάλης Κριθαρίδης.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι: Η επικοινωνιακή φιέστα του “διαγαλαξιακού απατεώνα”, όπως εύστοχα έχει χαρακτηριστεί ο κ. Γεωργιάδης, με το “καλάθι του νοικοκυριού” στα σουπερμάρκετ, αποτελεί πραγματικά την επιτομή της απάτης και της κοροϊδίας σε βάρος των καταναλωτών, την ώρα που καθημερινά συνεχίζονται να φτωχοποιούνται.

Η Μητσοτάκης Α.Ε. επιδίδεται σε μια επικοινωνιακή διαχείριση που αντί να βάζει τέλος στην αισχροκέρδεια, επί της ουσίας αβαντάρει κιόλας το καρτέλ των σουπερμάρκετ, φτιάχνοντας ένα επικοινωνιακό «καλάθι νοικοκυριού» με ήδη αυξημένες τιμές καθορισμένες από ένα καρτέλ τροφίμων.

Έχουμε δηλαδή, το αμπαλάρισμα του απολύτως τίποτα σε «παρέμβαση του Υπουργού στην αγορά» την στιγμή που το καρτέλ των σουπερμαρκετάδων θα συνεχίσει ακάθεκτο να κερδοσκοπεί και μάλιστα με ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους: προφανώς οι μεγάλες αλυσίδες θα προωθήσουν την λεγόμενη ιδιωτική ετικέτα τους, κάτι που οι “μικροί” του κλάδου δεν έχουν ως δυνατότητα.

Πρόκειται συνεπώς για ένα ακόμα αβαντάζ υπέρ των ολιγαρχών και της περαιτέρω συγκεντροποίησης του κλάδου, καθώς με τις ψευδολίστες προϊόντων που τα ολιγαρχικά ΜΜΕ θα προβάλουν ως την δήθεν λύση στην ακρίβεια, δίνεται στις μεγάλες αλυσίδες άλλη μια ευκαιρία προσοδοφορίας, αυτή τη φορά «πουλώντας» θέσεις στη λίστα τους.

Εδώ πουλάνε μέχρι και τη θέση στο ράφι που θα τοποθετηθεί ένα προϊόν, τώρα δεν θα πουλήσουν τις θέσεις στην ψευδολίστα του κ. Γεωργιάδη; Είναι λοιπόν, σαν να έβαζε ο κ. Μητσοτάκης τον ΟΠΕΚ να διαμορφώσει ένα τέτοιο «καλάθι» με τις τιμές για το πετρέλαιο, για να σπάσει δήθεν το καρτέλ, τόσο μεγάλη είναι η εξαπάτηση κι ο εμπαιγμός της Κυβέρνησης, εξ ου και οι μεγάλες φιέστες και περιοδείες του Υπουργού Ανάπτυξης στα υποτιθέμενα “σουπερμάρκετ της γειτονιάς”»

Δείτε επίσης: Α. Πάνας: «Η πρεμιέρα του μέτρου του “καλαθιού του νοικοκυριού” περιορίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια των προσφορών»

Loading