Με βερμούδα και σαγιονάρες στο Προεδρικό: Οι αντιδράσεις στα social media και η… λύση του μυστηρίου

Με βερμούδα και σαγιονάρες στο Προεδρικό: Οι αντιδράσεις στα social media και η… λύση του μυστηρίου

Σάλος προκλήθηκε στα social media -και όχι μόνο- από την εμφάνιση ενός «άγνωστου» άνδρα με βερμούδα και σαγιονάρες χθες στο Προεδρικό. Τελικά, λίγες ώρες αργότερα δόθηκε η… λύση στο μυστήριο!

Λύθηκε το… μυστήριο με τον άνδρα, που τον «συνέλαβε» ο φωτογραφικός φακός με βερμούδα και σαγιονάρες στη δεξίωση για την 48η επέτειο από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου.

Σε φωτογραφίες που έκαναν το γύρο του διαδικτύου και αποτέλεσαν την αφορμή για να γίνουν ποικίλα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται ένας άνδρας να περνά το κατώφλι του Μεγάρου φορώντας ένα πουκάμισο, μια βερμούδα και σαγιονάρες.

Πολλοί έσπευσαν να σχολιάσουν αρνητικά αυτή την εμφάνιση, άλλοι τα έβαλαν με τη φρουρά του Προεδρικού Μεγάρου που επέτρεψε την είσοδο στον άνδρα με αυτή την ενδυμασία.

Ωστόσο, αποδείχθηκε ότι βιάστηκαν να βγάλουν… πόρισμα!

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Κορίκη, ο άνθρωπος που εμφανίστηκε έτσι στη δεξίωση είναι ο Ιωάννης Στρατάκης, κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Όπως αποκάλυψε με την ανάρτησή του ο Κ. Κορίκης, που εδώ και χρόνια ασχολείται με το digital marketing, ο κ. Στρατάκης είναι ο «κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ και στη φωτογραφία μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει, και προφανώς να αλλάξει σε ρούχα εργασίας. Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια».

Ακολουθεί ολόκληρη η ανάρτησή του:

Σας παρουσιάζω τον Ιωάννη Στρατάκη. Είναι ο άνθρωπος που βρίζετε επειδή ήταν ασεβής. Είναι ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, και στη φωτογραφία μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει, και προφανώς να αλλάξει σε ρούχα εργασίας. Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια.

Ἀπὸ τὸ 1974 ἄρχισε νὰ μελετᾷ μουσικὴ (βιολί καὶ βιόλα) στὴν Ἑλλάδα, Ὁλλανδία, Μ.Βρεττανία, Ἰταλία, Γερμανία, Ἑλβετία κ.ἄ. Μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά
Τιμήθηκε μὲ τὴν ὑποτροφία «Μουσηγέτης» ἀπὸ τὸν Χ.Λαμπράκη.

Μετὰ τὸ τέλος τῶν σπουδῶν του παρηκολούθησε σεμινάρια μουσικῆς τεχνικῆς καὶ ἑρμηνείας.

Παράλληλα παρηκολούθησε πανεπιστημιακὰ προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικῶν ὀργανισμῶν (Amsterdam, Maastricht) καὶ σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικῆς ἐκφώνησης (Amsterdam).

Ἵδρυσε καὶ διηύθυνε φεστιβὰλ κλασικῆς μουσικῆς (Flevoland, Ὁλλανδίας 2003-2004).

Ἔδωσε ἀμέτρητες συναυλίες ὡς κορυφαῖος μουσικὸς ὀρχήστρας, μουσικὸς δωματίου καὶ σολίστ κυρίως στὸ ἐξωτερικό ὅπου ἔζησε τὰ τελευταῖα 30 χρόνια.

Δίδαξε βιόλα στὴν Μουσικὴ Ἀκαδημία τοῦ Amsterdam/Hilversum.

Συντάκτης τοῦ περιοδικοῦ τύπου τῆς Ἑλληνικῆς Κοινότητος Οὐτρέχτης.

Στὴν Ἑλλάδα ἐπέστρεψε τὸ 2014 ὡς κορυφαῖος βιολιστὴς τῆς Ἐθνικῆς Συμφωνικῆς Ὀρχήστρας τῆς ΕΡΤ, τῆς Καμεράτας ΜΜΑ, τῆς Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικὸς δωματίου καὶ ἐκπαιδευτὴς τῆς Ὀρχήστρας Νέων «ΜΟΥSA» τοῦ ΜΜ Θεσσαλονίκης.

Μετὰ ἀπὸ 25 χρόνια μελέτης τῆς ἀρχαιοελληνικῆς προφορᾶς, ἀπὸ τὸ 2015 ἔχει ἀρχίσει νὰ παρουσιάζει σὲ μορφὴ θεατρικοῦ ἀναλογίου καὶ ὡς ἀκουστικὰ βιβλία κείμενα τῆς ἀρχαιοελληνικῆς γραμματείας.

Δείτε τα σχόλια στο twitter:

Δείτε επίσης: Προεδρικό Μέγαρο: Άνδρας εμφανίστηκε με…σαγιονάρα και βερμούδα στη δεξίωση για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Loading

Play