Η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι επιτακτική ανάγκη για την ασφαλή και σύγχρονη μεταφορά στην Ελλάδα. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επεσήμανε κατά τη διάρκεια ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ότι είναι κατ’ επείγουσα η ανάγκη να αναβαθμιστεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πιο σύγχρονα μέσα και να καταστεί ασφαλές. Παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη, τόνισε πως «πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα» και ότι οι πολίτες απαιτούν από την κυβέρνηση να συνεχίσει τη μάχη κατά των διαχρονικών παθογενειών του βαθέος κράτους.
Ο κ. Μητσοτάκης προανήγγειλε επίσης ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει μια συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων στο πεδίο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, υπογραμμίζοντας πως «έως το 2027 η εικόνα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι τελείως διαφορετική». Οι νέες παρεμβάσεις περιλαμβάνουν την προσθήκη νέων λεωφορείων και την πρόσληψη νέων οδηγών, καθώς και την αναβάθμιση των συρμών της γραμμής 1 του Μετρό, όπως και τις προγραμματισμένες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό.
Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι σύντομα θα ψηφιστεί ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, αν και προειδοποίησε ότι αυτό από μόνο του δεν αρκεί για την επίλυση του ζητήματος της ασφάλειας στους οδικούς άξονες, απαιτώντας συνολική επαναξιολόγηση.
Καταλήγοντας, ο κ. Μητσοτάκης έδωσε νέες πληροφορίες για τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027. Ανακοίνωσε ότι ένα σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2027, ενώ μέχρι το 2025 πρέπει να ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Εντός του 2026, προγραμματίζεται η παράδοση του Ε65 και το 2027 θα πρέπει να ολοκληρωθεί το Flyover στη Θεσσαλονίκη.
Πηγή περιεχομένου: in.gr