Μητσοτάκης: Ολοκληρώθηκαν οι έρευνες για υδρογονάνθρακες στην Κρήτη, περιμένουμε τα αποτελέσματα
(ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/EUROKINISSI)

Μητσοτάκης: Ολοκληρώθηκαν οι έρευνες για υδρογονάνθρακες στην Κρήτη, περιμένουμε τα αποτελέσματα

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρέστη και μίλησε στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης του έργου ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος Ηρακλείου – Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (BOAK), που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Ηρακλείου.

Υπογράφηκε στο Ηράκλειο, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη του Βορείου Οδικού ‘Αξονα Κρήτης που θα κατασκευαστεί από το σχήμα ΤΕΡΝΑ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ -ΑΚΤΩΡ, με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκινώντας την ομιλία του στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου που υπογράφηκε η σύμβαση, χαρακτήρισε «μία ακόμη σημαντική ημέρα» τη σημερινή για την Κρήτη διευκρινίζοντας ότι η υπογραφή αφορά « ένα από τα τρία μεγάλα έργα τα οποία συναποτελούν την πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η κυβέρνηση μας, επιτέλους η Κρήτη να αποκτήσει τον βόρειο οδικό άξονα που της αξίζει».

«Σήμερα είναι μία ακόμα σημαντική μέρα για την Κρήτη μας. Αυτό καθώς υπογράφουμε τη σύμβαση της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για ένα σημαντικό κομμάτι του Βόρειου Οδικού Άξονα, μήκους 22,4 χιλιομέτρων. Ένα από τα τρία μεγάλα έργα, τα οποία συναποτελούν την πρωτοβουλία την οποία έχει αναλάβει η κυβέρνησή μας, επιτέλους η Κρήτη να αποκτήσει τον Βόρειο Οδικό Άξονα που της αξίζει», τόνισε ο Πρωθυπουργός.

Μητσοτάκης: Δουλέψαμε πολύ ώστε η Κρήτη να αποκτήσει επιτέλους έναν υπερσύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο
«Θυμάστε όταν είχαμε κάνει τη σχετική παρουσίαση στα Χανιά, είχαμε μιλήσει αναλυτικά τότε για τις μεγάλες εκκρεμότητες τις οποίες είχαμε κληρονομήσει από το παρελθόν. Για το πώς όσοι μιλούσαν για τον ΒΟΑΚ εκ μέρους της προηγούμενης κυβέρνησης ουσιαστικά -και θα το πω απλά όπως το αισθάνομαι- “κορόιδευαν” τους συντοπίτες μας, τους Κρητικούς, καθώς δεν υπήρχε ούτε μελετητική ωριμότητα, ούτε χρηματοδότηση, ούτε καν ενιαία χάραξη, για να μπορούμε να μιλάμε για έναν ενιαίο αυτοκινητόδρομο ο οποίος θα εκτείνεται από τη μία άκρη της Κρήτης στην άλλη.

Δείτε επίσης: Κρήτη: Παρών ο πρωθυπουργός στην υπογραφή σύμβασης για το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος – Νεάπολη

Loading