«Η χώρα βάλλεται με σφοδρότητα από την ανικανότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη», τονίζει σε δήλωσή του για τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας στις μεταφορές ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, Νίκος Παππάς.
«Τα “επιτελικά” στελέχη της Ν.Δ., ενώ γνώριζαν από μέρες για την έλευση της “Μήδειας”, δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, δεν κατάφεραν να διασφαλίσουν την ομαλή συνέχιση του κυκλοφοριακού και μεταφορικού έργου», δηλώνει ο Ν. Παππάς και επισημαίνει ότι «η Ελλάδα “κόπηκε” στα δύο με απόφαση απαγόρευσης της κυκλοφορίας στην Αθηνών- Λαμίας επί 8 ώρες το πρωί και για 24ωρη απαγόρευση μετά τις 7μμ» και ότι «οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής έμειναν “παγωμένες” επί ώρες».
«Από τις 5.30 το πρωί ως τις 10 το τμήμα Ειρήνη- Κηφισιά του ηλεκτρικού βγήκε εκτός λειτουργίας, αφού η ΣΤΑΣΥ αντέδρασε με καθυστέρηση στην αποκατάσταση των προβλημάτων στο εν λόγω τμήμα. Ως τις 9 πμ, τα λεωφορεία της ΟΣΥ ολοκλήρωναν τα δρομολόγια τους νωρίτερα από το τέρμα τους. Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιβάτες (κυρίως εργαζόμενοι) είχαν μείνει χωρίς ενημέρωση και χωρίς την εμφάνιση άλλων ΜΜΜ, κινούμενοι μόνοι σε χιονισμένους και επικίνδυνους δρόμους, μακριά από τους προορισμούς τους», υπογραμμίζει ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.
Επιπλέον, αναφέρει ότι «σε ό,τι αφορά τον προαστιακό, ο δημόσιος ΟΣΕ, που έχει την ευθύνη λειτουργίας της σιδηροδρομικής υποδομής, αντέδρασε με καθυστέρηση στα προβλήματα». «Τα στελέχη του δεν φρόντισαν να επανδρώσουν τους εν ενεργεία σταθμούς με κλειδούχους, όπου υπάρχει πρόβλημα με τα “κλειδιά”, με αποτέλεσμα στο τμήμα του προαστιακού Αθήνα- Χαλκίδα να έχουμε μονή γραμμή ως την Οινόη (απόσταση 65 χλμ). Λύση δόθηκε μετά την αναβολή των δύο πρωινών δρομολογίων, στα οποία θα επέβαιναν κυρίως εργαζόμενοι και όσοι θα προσπαθούσαν να αποφύγουν το “μπάχαλο” στην Εθνική Οδό», προσθέτει, υπογραμμίζοντας ότι «στον προαστιακό της Αθήνας, η μη ολοκλήρωση -εδώ και δύο χρόνια- του συστήματος τηλεματικής, που είχε δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, κράτησε εκατοντάδες κόσμου στις αποβάθρες, μέσα σε άσχημες καιρικές συνθήκες και καταστάσεις (αρκετά εκατοστά χιόνι, που δεν είχαν καθαριστεί) και χωρίς ενημέρωση για τα δρομολόγια». «Η δε έλλειψη προσωπικού γραμμής ήταν εμφανής. Ένας εργαζόμενος πάλευε σε μήκος γραμμής 30 χλμ, ενώ άλλοι τρεις σε μήκος 70 χλμ», συμπληρώνει.
«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φέρει απόλυτη ευθύνη για το σημερινό μπάχαλο σε μετακινήσεις και μεταφορές», συνεχίζει και καταλήγει: «Η αδράνειά της δεν μπορεί να καλυφθεί πίσω από τα σόου των πολύωρων συσκέψεων ή τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας που είναι στο dna της».