Το Γραφείο Τύπου της ΝΔ με ανακοίνωση του αναφέρεται στην ανάρτηση του Π. Πολάκη
«Ο κ. Πολάκης μετά την επίθεση κατά της Δικαιοσύνης, την οποία συνέχισε ο ίδιος ο κ. Τσίπρας, καλεί αύριο σε συγκέντρωση έξω από τον Άρειο Πάγο διαμαρτυρόμενος για την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου να καλέσει σε απολογία τον κ. Βαξεβάνη»
Η ΝΔ προσθέτει πως «το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κλιμακώνει την επίθεση κατά του Ανώτατου Δικαστηρίου αμφισβητώντας ευθέως την ανεξαρτησία του και επισημαίνει:
«Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Τσίπρας, επιστρέφοντας σε πρακτικές που θυμίζουν τις χειρότερες μέρες της διακυβέρνησής τους, ακολουθούν έναν δρόμο επικίνδυνο για τη δημοκρατία».
Δείτε επίσης: Ηλιόπουλος: «Άμεσα μείωση των ΕΦΚ σε καύσιμα-φυσικό αέριο»
- Αβοκάντο: Ο πολυδιάστατος σύμμαχος για υγεία και ομορφιά
- Ανακάλυψε τα οφέλη της κοινωνικοποίησης για την ψυχική σου υγεία
- Ανατροπή στη γραφειοκρατία των τραπεζών από την ΕΚΤ
- Σαουδική Αραβία – Πράσινο Ακρωτήρι: Δώνης και Ντουάρτε μιλούν για την πρόκριση
- WRC- Κορυφώνεται το Σαββατοκύριακο η δράση στο Ράλι Ακρόπολις
![]()

