Ανακαλύπτοντας τον ρόλο της Blue Skies στη στρατηγική επικοινωνίας της ΝΔ και τις επιρροές στο πολιτικό τοπίο. Ανακοίνωση του Inside Story ρίχνει φως στις δραστηριότητες της Ομάδας Αλήθειας, μιας ιδιωτικής εταιρείας που φιλοξενεί κομβικά πρόσωπα του προπαγανδιστικού μηχανισμού της Νέας Δημοκρατίας. Ο μηχανισμός αυτός έχει σχεδιαστεί από ειδικούς στο ψηφιακό περιεχόμενο και τα κοινωνικά δίκτυα, με στόχο την υποστήριξη του κόμματος και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η δράση του είναι εξαιρετικά συντεταγμένη, τα αντανακλαστικά του ταχύτατα και η στόχευσή του απόλυτα σαφής: η υπεράσπιση της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού ειδικά σε στιγμές πολιτικής κρίσης. Σημαντικά γεγονότα όπως η τραγωδία στα Τέμπη, το σκάνδαλο υποκλοπών και οι κρίσεις μεταναστών επηρεάζουν την πολιτική ατζέντα, με τη ψηφιακή φρουρά να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και να διαμορφώνει το αφήγημα.
Επιπλέον, το Inside Story αποκαλύπτει ότι κεντρικά στελέχη της ΝΔ μισθοδοτούνται από την Blue Skies Μονοπρόσωπη ΑΕ, η οποία ανήκει σε στελέχη της V+O, γνωστής εταιρείας στρατηγικής επικοινωνίας. Η Blue Skies αποδεικνύει τη στρατηγική της αξία, συνδυάζοντας εμπειρία στον τομέα με στενές πολιτικές σχέσεις.
Ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης και ο Γιάννης Ολύμπιος είναι βασικοί παράγοντες στην επιχειρηματική διαχείριση της Blue Skies και έχουν σημαντική εμπειρία στη στρατηγική επικοινωνία. Οι δυο τους διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία της ΝΔ, όπως και σε μελλοντικές πολιτικές κινήσεις.
Από τις πληροφορίες που διαρρέουν, φαίνεται ότι η Blue Skies έχει στρατηγικές συνεργασίες με πελάτες του κατασκευαστικού τομέα, ενώ οι αποκαλύψεις δημιουργούν ερωτήματα σχετικά με τη διαφάνεια και τις σχέσεις ανάμεσα σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές. Ειδικά όσον αφορά την επικοινωνιακή στρατηγική της κυβέρνησης, οι συνέπειες από αυτές τις αποκαλύψεις είναι πιθανές και σημαντικές για την πολιτική σκηνή.
Πηγή περιεχομένου: in.gr