Περισσότερα από 44.000 παράπονα από τους πολίτες προς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης το 2024

Περισσότερα από 44.000 παράπονα από τους πολίτες προς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης το 2024

Αν υπήρχε τοποθετημένο ένα κουτί παραπόνων στο δημαρχείο, σίγουρα θα ξεχείλιζε… Αυτό μαρτυρούν οι αριθμοί από τα χιλιάδες αιτήματα που κατέθεσαν εντός του 2024 οι Θεσσαλονικείς, τόσο στο τηλεφωνικό κέντρο του δήμου Θεσσαλονίκης, όσο και στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» και στο νέο θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», προκειμένου να εκφράσουν όλα όσα τους ενοχλούν στην πόλη και να ζητήσουν την επίλυσή τους, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας.

Είναι ενδεικτικό πως μέσα στον χρόνο οι τρεις παραπάνω υπηρεσίες του δήμου δέχτηκαν συνολικά 44.384 αιτήματα – παράπονα. «Χιλιάδες πολίτες έχουν έρθει σε επικοινωνία με τον δήμο, προκειμένου να μας ενημερώσουν για τα αιτήματα, τα παράπονα, τις ιδέες και τις προτάσεις τους, με στόχο να βελτιώσουμε την πόλη και κατ’ επέκταση την καθημερινότητα όλων μας», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.

Ειδικότερα, από την αρχή του έτους στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου», όπου οι πολίτες μπορούν να συνοδεύουν το παράπονό τους με σχετική φωτογραφία που τραβούν με το κινητό τους τηλέφωνο, «ανέβηκαν» 34.863 αιτήματα, εκ των οποίων τα 5.781 βρίσκονται σε εκκρεμότητα, ενώ τα υπόλοιπα έχουν ήδη τακτοποιηθεί.

Άλλα 9.315 παράπονα δέχτηκε η «Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών», που ξεκίνησε να λειτουργεί από τον περασμένο Ιούνιο, με τους δημότες να καλούν στο πενταψήφιο 15192 και να ενημερώνουν τις υπηρεσίες του δήμου για ό,τι συμβαίνει στην πόλη. Είναι χαρακτηριστικό πως, με εξαίρεση τον Αύγουστο, όπου τα αιτήματα ήταν μόλις 867, όλους τους υπόλοιπους μήνες παρουσίασαν μια «εκρηκτική» αύξηση, φτάνοντας σχεδόν τα 2.000 παράπονα τον Οκτώβριο.

Όσο για τον θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», που τέθηκε σε εφαρμογή από τα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου, επιπλέον 206 πολίτες επισκέφτηκαν το δημαρχιακό μέγαρο ώστε να καταθέσουν τα αιτήματά τους σε προσωπικό επίπεδο. Ο αντιδήμαρχος ενημέρωνε τις αρμόδιες υπηρεσίες, με στόχο να τακτοποιηθεί το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

«Τα αιτήματα και τα παράπονα έχουν διεκπεραιωθεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%, με τη βοήθεια των υπηρεσιών του δήμου, που αυτούς τους 12 μήνες κατέβαλαν τεράστιες προσπάθειες για να εξυπηρετηθούν οι δημότες», προσθέτει ο κ. Βασιλόπουλος.

Ποια είναι τα δημοφιλέστερα παράπονα

Η περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων αποτελεί το «Νο1» αίτημα των κατοίκων σε όλες τις γειτονιές, με τους δημότες να καλούν τις υπηρεσίες του δήμου και να ενημερώνουν για μπάζα και κάθε λογής αντικείμενα που είναι πεταμένα στους δρόμους. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα εγκαταλελειμμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα, τα οποία καταλαμβάνουν πολύτιμες θέσεις στάθμευσης.

Ακολουθούν τα παράπονα για τις κλαδεύσεις και τις φυτεύσεις δέντρων, καθώς και η αποκατάσταση των πεζοδρομίων που εγκυμονούν κινδύνους για ατυχήματα. «Δεν εφησυχάζουμε, και με δεδομένο ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, οι προσπάθειες εντός του 2025 θα ενταθούν», καταλήγει ο αντιδήμαρχος.

Loading

Play