Ψηφιακά ραντεβού έρχονται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών, με την κυβέρνηση να έχει θέσει στόχους αναβάθμισης των Κέντρων.
Συγκεκριμένα η Κυβέρνηση θέλει τα ΚΕΠ να γίνονται η μόνη φυσική επαφή που θα έχει ο πολίτης με το δημόσιο, και για αυτό τον λόγο στοχεύσει στην αναβάθμισή τους.
Συγκεκριμένα στο πλαίσιο της αναβάθμισης γίνεται λόγος για ψηφιακό ραντεβού των πολιτών στα ΚΕΠ, αφού όπως τόνισε ο Υπουργός ψηφιακής διακυβέρνσησης: «Το ψηφιακό ραντεβού είναι αυτό που κάναμε όλη αυτή την περίοδο: Να μπορείς με μία κάμερα να κάνεις μία τηλεδιάσκεψη με κάποιον. Αυτό θα το κάνουμε εάν είναι δυνατόν ακόμη και για όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου.
Θα συνεχιστεί στα ΚΕΠ, θα μπορεί δηλαδή ένας πολίτης να κλείνει ένα ραντεβού όπως το κλείνει με φυσική παρουσία, να το κλείνει μέσω τηλεδιάσκεψης με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ. Προφανώς αυτό θα πρέπει να γίνει και για τα γκισέ των Δήμων, προφανώς αυτό θα πρέπει να γίνει και για τα γκισέ του ΕΦΚΑ, πρέπει να γίνει για όλο το κράτος, εκεί που δεν μπορούν οι διαδικασίες να αυτοματοποιηθούν γρήγορα. Είναι επίσης κάτι το οποίο δεν έχει γίνει σε πάρα πολλές χώρες και αξιολογείται ως μία κάποιου τύπου καινοτομία ο τρόπος με τον οποίο θα χειριστούμε το θέμα των τηλεδιασκέψεων με τις δημόσιες υπηρεσίες».
Δείτε επίσης:
Υπερψηφίστηκε το ν/σ για τον εκσυγχρονισμό του αγροτικού τομέα