Πιερρακάκης: Σύντομα θα υπάρχει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το δημόσιο, για όλες τις διεργασίες

Πιερρακάκης: Σύντομα θα υπάρχει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το δημόσιο, για όλες τις διεργασίες

«Έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500» τόνισε στον ΣΚΑΪ 100,3 και στον Άρη Πορτοσάλτε ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Προσέθεσε δε ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους, παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος.

Επίσης, ο υπουργός αποκάλυψε ότι ένα έργο που δημοπρατείται και σύντομα θα είναι έτοιμο, είναι αυτό του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το δημόσιο, το οποίο θα καλούν οι πολίτες για όλες της διεργασίες του δημοσίου τομέα και την κάθε περίπτωση θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος.

Ο κ. Πιερρακάκης επεσήμανε ότι «με το ατύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα» και προσέθεσε ότι «έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες».

Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι «όλα αυτά που γίνονται, γίνονται επειδή υπάρχει η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Δείτε επίσης: Kυρ. Πιερρακάκης: Ο στόχος είναι να ολοκληρώσουμε το έργο μας την επόμενη τετραετία

Loading