Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους και τρεις υπουργικές τροπολογίες

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους και τρεις υπουργικές τροπολογίες

Με 157 ψήφους υπέρ, έναντι 133 κατά και ένα παρών, ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο «Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών» από την ολομέλεια.

Επιπλέον, ψηφίστηκε υπουργική τροπολογία (αρ. 298/ειδ. 5) που περιλαμβάνει διατάξεις για επιδοτήσεις προς τις ΔΕΥΑ για οφειλές σε ηλεκτρική ενέργεια, εφόσον αυτές συγχωνευτούν στην ΕΥΔΑΠ ή την ΔΕΥΑΘ.

Οι δύο ονομαστικές ψηφοφορίες διεξήχθησαν κατόπιν αιτήματος του ΚΚΕ. Στην ονομαστική ψηφοφορία επί της αρχής του νομοσχεδίου συμμετείχαν 291 βουλευτές, ενώ στην ονομαστική ψηφοφορία της τροπολογίας συμμετείχαν 294 βουλευτές.

Με αυξημένη πλειοψηφία ψηφίστηκε τροπολογία (αρ. 299/ειδ. 6) που περιλαμβάνει μέτρα για τις τράπεζες, τη χορήγηση επιδόματος επικινδυνότητας στους υπαλλήλους των ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας, καθώς και τη δωρεάν χορήγηση φαρμάκων σε χαμηλοσυνταξιούχους. Υπέρ ψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ, Ελληνική Λύση, Νίκη και Σπαρτιάτες, ενώ παρών ψήφισαν ΚΚΕ, Νέα Αριστερά και Πλεύση Ελευθερίας.

Ακολούθως, ψηφίστηκε τρίτη υπουργική τροπολογία (αρ. 300/ειδ. 7) που προβλέπει διάφορες αναστολές και παρατάσεις σε υποχρεώσεις. Αυτή υποστηρίχθηκε από τη ΝΔ, με το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση, Νέα Αριστερά, Νίκη και Σπαρτιάτες να την καταψηφίζουν και την Πλεύση Ελευθερίας να ψηφίζει παρών.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, κλείνοντας τη συζήτηση, τόνισε ότι «κάνουμε ένα σημαντικό ουσιαστικό πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση των διαχρονικών προβλημάτων του ελληνικού σιδηροδρόμου». Πρόσθεσε ότι «για πρώτη φορά διαθέτει ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης που δημιουργήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2024».

Η κυβερνητική πλειοψηφία έχει δείξει ότι ενεργεί με ευθύνη και διαθέτει πραγματική ενσυναίσθηση.

Loading

Play