Στη συνάντηση ήταν και ο Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου κ. Κλεάνθης Μανδαλιανός
Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε ο υποψήφιος για την ηγεσία του Κινήματος Αλλαγής κ. Νίκος Ανδρουλάκης ενώ μας χωρίζουν λιγότερες από 24 ώρες από την έναρξη της εκλογικής διαδικασίας η οποία θα αναδείξει τον επόμενο Πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής.
Στη συνάντηση βρέθηκαν οι υποψήφιοι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής κ. Αντώνης Σαουλίδης και Κυριάκος Κυριάκος, ο Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου κ. Κλεάνθης Μανδαλιανός, οι Αντιδήμαρχοι κ. Σωτηράκης Κωνσταντίνος ο οποίος διοργάνωσε το γεύμα, οι κ. Ταξίδης Χρήστος και Σταυρίδης Γιώργος, ο πρώην Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κ. Τσαραμπουλίδης Παναγιώτης και ο πρώην Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας κ. Νικήτας Φρατζεσκάκης, ο κ. Γιώργος Ρούμελης, ο κ. Παναγιώτης Πετρίδης και η κ. Νάνσυ Παπαδάτου, πρώην μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και υποψήφια στην Περιφέρεια.
Δείτε τις φωτογραφίες του politic.gr:



- Γιόχαν Τίμαν: Νέα πρόκληση στην Μπάγερν Μονάχου για 2+1 χρόνια
- Γιώργος Καλμπουρτζής: Υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό
- Η ανάπτυξη του κ. Μητσοτάκη: Πώς δεν φτάνει στους εργαζόμενους
- Διάλογοι για την Ορεινότητα: Θ. Κοντογεώργης προτείνει στρατηγικό σχέδιο 12 πυλώνων για τις ορεινές περιοχές
- Σημαντική κίνηση του Παναθηναϊκού για τον Ράστοντερ, προσπερνά Αμβούργο και Γκλάντμπαχ
![]()

