Σύντομη συνάντηση με τον πρώην υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικ Πομπέο είχε, στο περιθώριο του Διεθνούς Συνεδρίου του Delphi Economic Forum στην Ουάσινγκτον, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
«Ανταλλάξαμε απόψεις για τις τρέχουσες γεωπολιτικές προκλήσεις και τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ουκρανία. Τον ευχαρίστησα για τις προσπάθειές του για την εμβάθυνση της ελληνοαμερικανικής στρατηγικής συνεργασίας» αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter για τη συνάντηση ο Μ. Βαρβιτσιώτης.
Τον ευχαρίστησε ακόμη για τη φιλελληνική του στάση όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ.
Δείτε επίσης: Μ. Βαρβιτσιώτης: O πόλεμος στην Ουκρανία «ξύπνησε» την ευρωπαϊκή συνείδηση ασφάλειας
- Σημαντικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό: Κλείνουν σταθμοί νωρίτερα
- Υπογραφή συμφωνίας για την ίδρυση Δικτύου Αγροτικών Μουσείων Έβρου στην Καρωτή
- Μεγάλο πακέτο αγροτικών πληρωμών τη Δευτέρα – 20 εκατ. ευρώ για ρυζοπαραγωγούς
- Φωτιά στη Στυλίδα: Τρία εναέρια μέσα στη μάχη κατά της πύρινης λαίλαπας
- Σοκαριστικές αποκαλύψεις για τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη από 43χρονο ενοικιαστή στα Χανιά
![]()

