Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας Ντμίτρο Κουλέμπα ανακοίνωσε σήμερα ότι συνομίλησε με τον Αμερικανό ομόλογό του Άντονι Μπλίνκεν και συζήτησαν την περαιτέρω αμερικανική υποστήριξη στην Ουκρανία
“Συμφωνούμε και οι δύο ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για να σταματήσει η ρωσική επιθετικότητα και να λογοδοτήσει η Ρωσία για τα εγκλήματά της“, γράφει ο επικεφαλής της ουκρανικής διπλωματίας σε ανάρτησή του στο Twitter, προσθέτοντας ότι είναι ευγνώμων για την αμερικανική υποστήριξη στην Ουκρανία.
Δείτε επίσης: Συνάντηση Μπλίνκεν – Τρας για την βοήθεια στην Ουκρανία
- Η Μπεσίκτας αναλαμβάνει τη Euroleague, η Μονακό μετακομίζει στο Eurocup
- Γιόχαν Τίμαν: Νέα πρόκληση στην Μπάγερν Μονάχου για 2+1 χρόνια
- Γιώργος Καλμπουρτζής: Υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό
- Η ανάπτυξη του κ. Μητσοτάκη: Πώς δεν φτάνει στους εργαζόμενους
- Διάλογοι για την Ορεινότητα: Θ. Κοντογεώργης προτείνει στρατηγικό σχέδιο 12 πυλώνων για τις ορεινές περιοχές
![]()

