Πολιτική ανάλυση για τις ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη σχετικά με την έλλειψη ασφαλείας στον σιδηρόδρομο. Η σιγή ιχθύος που τηρεί ο ΟΣΕ για τη λειτουργία τρένων σε τμήματα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 70 χιλιομέτρων χωρίς έγκριση ασφαλείας, δείχνει τις ευθύνες της διοίκησης του Οργανισμού και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τονίζει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Καραμέρος.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει πως οι δύο εταιρείες κρίθηκαν υπεύθυνες για τη μη υπογραφή σύμβασης πρόσβασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο από το 2021.
Μουτζούρης αντί για λευκά βέλη ετοιμάζει ο Μητσοτάκης, υπογραμμίζει ο κ. Καραμέρος, αναφερόμενος στα τραίνα ETR που τέθηκαν εκτός λειτουργίας, επαναλαμβάνοντας τις αποτυχίες της κυβέρνησης σε σχέση με τις επενδύσεις στο σιδηρόδρομο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν θα κάνει ούτε βήμα πίσω στον αγώνα για διαφάνεια και ασφαλείς συγκοινωνίες που κερδίζουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας.