Β. Κικίλιας: «Το τουριστικό προϊόν που είναι η ναυαρχίδα της οικονομίας στην Ελλάδα αντέχει»

Β. Κικίλιας: «Το τουριστικό προϊόν που είναι η ναυαρχίδα της οικονομίας στην Ελλάδα αντέχει»

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, δήλωσε σε παρέμβασή του στο ΣΚΑΙ πως δεν κάνει προβλέψεις, ούτε στην πανδημία και πως παρά τις πιέσεις, το τουριστικό προϊόν αντέχει

«Προβλέψεις δεν έκανα ούτε για την πανδημία, δεν θα κάνω και τώρα. Αυτό που λέω είναι ότι στο “σακούλι” της ενίσχυσης της μέσης ελληνικής οικογένειας, του μικρού μαγαζιού της γειτονιάς, του ανθρώπου που έχει ανάγκη να στηριχθεί, ο τουρισμός για το 2022 είναι η πηγή από την οποία περιμένουμε να δούμε αυτή τη στήριξη», ανάφερε ο υπουργός.

Εστιάζοντας στο τουριστικό προϊόν της χώρας ο κ. Κικίλιας είπε ότι «παρά την πίεση που δεχόμαστε, το τουριστικό μας προϊόν αντέχει» και συμπλήρωσε:

«Ζούμε έναν πόλεμο του οποίου οι συνέπειες, πρώτα απ’ όλα είναι ανθρωπιστικές και μετά οικονομικές και ενεργειακές -ανυπολόγιστες αυτή τη στιγμή. Όμως, δεν μπορώ να παραγνωρίσω ότι παρά την πίεση την οποία δεχόμαστε, το τουριστικό προϊόν που είναι η ναυαρχίδα της οικονομίας στην Ελλάδα αντέχει, παρά την κρίση και τα προβλήματα.

Από σήμερα καταργείται το PLF σε όλες τις πύλες εισόδου, χερσαία σύνορα και αεροδρόμιά μας και άρα διευκολύνεται ο τρόπος με τον οποίον ταξιδιώτες και επισκέπτες και τουρίστες θα έρθουν στη χώρα. Επίσης, όλοι οι εμβολιασμένοι πολίτες των χωρών που είναι συμβατές με το ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό, αλλά και των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αυστραλίας, που ξανάνοιξε μετά από 3 χρόνια, μπορούν να έρθουν χωρίς υποχρέωση testing.

Ήδη ανακάμπτουν οι κρατήσεις από την Αμερική, είναι πάλι πρώτες στην Ελλάδα σε ό,τι έχει να κάνει με τα ξενοδοχεία μας, ειδικά της Αθήνας. Επενδύσαμε στρατηγικά στην αγορά των ΗΠΑ. Υποδεχτήκαμε την πρώτη πτήση στις 8 Μαρτίου από την Delta. Απευθείας πτήσεις από την Αμερική καθημερινά στην Ελλάδα, πάνω από 3.000 ταξιδιώτες την εβδομάδα. Είναι high spenders επισκέπτες, υψηλού εισοδήματος, αφήνουν σημαντικό συνάλλαγμα στη χώρα, τους θέλουμε, τους χρειαζόμαστε».

Ο υπουργός μετέφερε ενθαρρυντικά στοιχεία από την TUI HOLIDAYS: «Ο μεγαλύτερος tour operator στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι για το 2022 νούμερο ένα στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών είναι η Ελλάδα μαζί με την Ισπανία. Στους κορυφαίους πέντε προορισμούς στον κόσμο είναι η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως. Και ότι οι κρατήσεις της TUI κινούνται ανοδικά στην Ελλάδα. Ο CEO τους, είπε ότι θα φέρει διπλάσιο κόσμο φέτος, αντί για 1,5 εκατομμύριο, 3 εκατομμύρια ταξιδιώτες μόνο από αυτό τον ταξιδιωτικό όμιλο στην Ελλάδα. Είπε ακόμα ότι αυτή τη στιγμή η TUI στην Ελβετία έχει ως κορυφαίο προορισμό την Ελλάδα και την Κω. Είμαστε νούμερο ένα προορισμός και στις σκανδιναβικές χώρες. Η Κρήτη, η Ρόδος και η Σάμος έχουν ιδιαίτερη ζήτηση από τους βορειοευρωπαίους. Το 1/4 των Βέλγων επισκεπτών της TUI πετάει φέτος για τα ελληνικά νησιά. Και όπως πέρυσι, έτσι και φέτος, η Γαλλία είναι πρωταθλήτρια στον ελληνικό τουρισμό» σημείωσε.

Τέλος, με το βλέμμα στραμμένο στην εγχώρια αγορά ο κ. Κικίλιας επισήμανε ότι στο τέλος της άνοιξης θα ζητήσει από τους ξενοδόχους να δώσουν ειδικές τιμές στους Έλληνες.

«Πιστεύω ότι υπάρχει δυνατότητα για όλα τα βαλάντια να κάνουν διακοπές, κυρίως οι Έλληνες. Όμως δεν σας κρύβω ότι είπα στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, τον κ. Τάσιο, ότι οδεύοντας προς το τέλος της άνοιξης σύσσωμοι οι επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού θα πρέπει να δουν τη δυνατότητα να δώσουν ειδικές τιμές στους Έλληνες, έτσι ώστε να μπορέσουμε να υπερπολλαπλασιάσουμε το τουριστικό μας προϊόν» ανέφερε ο υπουργός και προσέθεσε:

«Από τους μεγάλους tour operators στο εξωτερικό ζήτησα να δώσουν καλύτερα πακέτα στους Έλληνες ξενοδόχους, για να μπορούμε να διεκδικήσουμε καλύτερες αμοιβές για τους εργαζόμενους στον τουρισμό και καλύτερες τιμές για τους τουρίστες και ειδικά για τους Έλληνες στο εσωτερικό τουρισμό».

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading

Play