Η γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών Αναλένα Μπέρμποκ εξέφρασε σήμερα την ελπίδα οι αυξανόμενες εντάσεις με τη Ρωσία για την Ουκρανία να επιλυθούν μέσω της διπλωματίας, αλλά ταυτόχρονα προειδοποίησε ότι η Μόσχα θα υποφέρει αν επιτεθεί στη χώρα
“Κάθε περαιτέρω επιθετική ενέργεια θα έχει υψηλό τίμημα για τη Ρωσία από οικονομικής, στρατηγικής και πολιτικής πλευράς“, είπε η Μπέρμποκ σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον ουκρανό ομόλογό της Ντμίτρο Κουλέμπα.
“Η διπλωματία είναι η μοναδική οδός“.
Οι συνομιλίες για την ανάπτυξη δεκάδων χιλιάδων ρώσων στρατιωτών κατά μήκος του συνόρου της Ουκρανίας, μεταξύ των ΗΠΑ, των ευρωπαίων συμμάχων και της Ρωσίας κατέληξαν σε αδιέξοδο την περασμένη εβδομάδα.
Μια κυβερνοεπίθεση με στόχο την Ουκρανία πυροδότησε περαιτέρω ένταση.
Δείτε επίσης: Καναδάς: Περιορισμός στα μη απαραίτητα ταξίδια στην Ουκρανία
- Κατέρρευσε η οροφή εργοστασίου στο Αιγάλεω: Συνεχίζεται η επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς
- Συναγερμός για αστεροειδή που θα περάσει κοντά από τη Γη το Σάββατο
- Συναισθηματική επιστροφή της Βανέσα Μπράιαντ στη Μύκονο μετά από 12 χρόνια χωρίς τον Κόμπι
- Λέλα Καραγιάννη: Η εκπρόσωπος ενός νικηφόρου λαού
- Αγρότες στα Χανιά: Απόγνωση και κινητοποιήσεις για υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα
![]()

